اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۶۹۹۱
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

حمله شدید الحن کیهان به حسن روحانی

روزنامه کیهان در سرمقاله خود نوشت: آقای روحانی تصوری در ذهن داشت مبنی بر اینکه می‌توان ماجرای فتنه و فتنه‌گران را مسکوت گذاشت و از آن سو با کدخدا نشست و چالش اقتصادی را از این طریق برطرف کرد. ستون‌های این تلقی بیش از یک سال تاب سرپا ماندن ندارند.

روزنامه کیهان در سرمقاله خود نوشت: آقای روحانی تصوری در ذهن داشت مبنی بر اینکه می‌توان ماجرای فتنه و فتنه‌گران را مسکوت گذاشت و از آن سو با کدخدا نشست و چالش اقتصادی را از این طریق برطرف کرد. ستون‌های این تلقی بیش از یک سال تاب سرپا ماندن ندارند.

از یک سو نگاه فتنه‌گران به دولت، نگاه طلبکارانه و ابزاری در حد رحم اجاره‌ای یا نردبان گذار است و از سوی دیگر شیطان بزرگ حقیقت عناد و استکبار و بدعهدی و فزون‌خواهی خود را به نمایش گذاشته است. این تعبیر که اقتصاد مدام برای سیاست خارجی یارانه داده و حالا باید سیاست خارجی به اقتصاد یارانه بدهد لااقل درباره دولت آقای روحانی دقیق نیست.

اتفاقاً آقای روحانی در یک سال گذشته یارانه‌های بزرگ استراتژیک در حوزه مذاکره با آمریکا هزینه کرد که عملاً با خود خسارت اقتصادی به همراه آورد. دلار از ۳۲۷۵ تومان در آغاز دولت یازدهم به ۳۶۰۰ تومان رسید و شیطنت مشترک آمریکا و عربستان در همین دوره به ظاهر اعتمادسازی، نرخ نفت را به ۵۷ دلار تنزل داد.

بنابراین دو راه بیشتر وجود ندارد؛ ادامه مسیر پر هزینه و به بن‌بست خورده فعلی در زمینه سنگینی کفه مذاکرات و رها کردن تدابیر اقتصادی از جمله اقتصاد مقاومتی و یا پذیرش شجاعانه خطا در محاسبه و تحلیل و بازگشت از بیراهه بدهکاری به نزولخواران قهار سیاسی در غرب. فرافکنی مسئولیت، حاشیه‌سازی، عملیات روانی و جنجال‌آفرینی- نظیر آنچه در همایش اقتصاد ایران اتفاق افتاد- اتفاق نگران کننده‌ای است که آمریکای موظف به پاسخگویی و ارائه توضیح را از گوشه رینگ خارج می‌کند و توپ را دوباره به زمین ملت ایران می‌اندازد که هزینه یک سال اعتمادسازی یک سویه با آمریکا را پرداخته‌اند.

حمله به مجلس و صدا و سیما و سپاه و منتقدان دانشگاهی و حوزوی برای ایجاد انفعال، دادن آدرس غلط به افکار عمومی است. اگر قرار باشد کوه شعارها و همایش اقتصادی کذا، موش رفراندوم یا القای تقابل اصول و منافع ملی بزاید و فرصت خدمت صرف تدارک سناریوی جنگی- نیابتی فتح سنگر به سنگر شود، آنگاه باید گفت از جیب منافع ملی به آمریکا و غرب یارانه هنگفت می‌دهیم تا پروژه تک و شبیخون خود را پیش ببرند؛ چیزی شبیه گلوله‌گذاری و خشاب‌گذاری سلاح دشمن!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      روحانی دوستت داریم .........

    • saeed

      خیلی جالبه دلار 3275 تومانی میشه 3600 خسارت اقتصادی بهش میگن.اونوقت دلار 1000 تومانی میشه 4000 تومان صداشون در نمیاد....

    • بدون نام

      خوب بله ایشون که نگرانی ندارند از این هم همه چی بدتر بشه به ایشون که بر نمی خوره. مگه می دوننجوانان و بیکاری و ازدواج و کرایه خونه یعنی چی؟؟

    • بدون نام

      روزنامه کیهان ما نیاز به آرامش داریم نمیخواهیم باز به دو دوره ریاست جمهوری قبل برگردیم هرگز هرگز

    • بدون نام

      عاشق این آقای شریعتمداری هستم که خودش رو نماینده اکثریت جامعه می دونه در حالی که خودش می دونه در اقلیت محضه . بیشتر از این ناراحته که ممکنه یارانه روزنامه اش کم بشه و گرنه به فکر مردم و منفعت مردم نیست

    • فرشید

      روحانی مچکریم اگه رفراندوم برگزاری کنی

    • نظر

      آقای شریعتمداری شما دودوره ریاست جمهوری قبلی کجا بودید چون اصلا اعتراضی به بی عدالتی ها قانون شکنی ها نداشتید حالاچی شده نماینده مردم شدید ونگران وضع اقتصادی و.....هستیدولی این مردم همان مردم هشت سال پیش هستندشما نگران خودتان هستید!!!

    • فردین

      با سلام خدمت کلیه دوستان
      آقای عزیز اگر لطفی بکنی و تماشاگر باشی بهتر نیست ؟ یا تو روزنامه ات نوشتی حالا که خرج ما با دلار هست حقوق هم به دلار بشه ؟ .......؟؟و هزاران چرا دیگه .

    • بدون نام

      کیهان را نمی خوانم

    • محمد

      چرا اقای شریعتمداری همیشه حق را به جانب خودش میداند .بابا تو دیگه پیر شدی برو کنار تا افراد جوان بی غرض بیاند رو کار.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج