اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۷۸۰۴
۳ نظر
۵۰۴۸
۳ نظر
۵۰۴۸
پ

انتقاد از برخورد ناجا با نیروهای مذهبی بوشهر

نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی،‌ با انتقاد از برخورد ناشایست نیروی انتظامی با نیروهای مذهبی در بوشهر، گفت: به اعتقاد بنده برخورد نیروهای انقلاب با نیروهای حقیقی مدافع انقلاب برخوردی ناشایست بود که زمینه اختلاف مابین کسانی را به وجود آورد که هر دو در کنار هم باید با مخلان نظم و امنیت مبارزه کنند.

خبرگزاری خانه ملت: نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی،‌ با انتقاد از برخورد ناشایست نیروی انتظامی با نیروهای مذهبی در بوشهر، گفت: به اعتقاد بنده برخورد نیروهای انقلاب با نیروهای حقیقی مدافع انقلاب برخوردی ناشایست بود که زمینه اختلاف مابین کسانی را به وجود آورد که هر دو در کنار هم باید با مخلان نظم و امنیت مبارزه کنند.

بدالکریم جمیری در تذکری شفاهی با تبریک هفته وحدت، میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، خطاب به وزرای کشور و فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در جمعه شب گذشته به مناسبت برگزاری کنسرت در شهر بوشهر به واسطه عدم مدیریت به موقع و بجای مدیر ارشد استان و مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فضایی بسیار نامناسب برای سوء استفاده دشمنان نظام و انقلاب به وجود آمد.

نماینده مردم بوشهر در مجلس شوری اسلامی با بیان اینکه اگر مدیریت شایسته‌ای درخصوص کنترل کنسرت وجود داشت، چنین اتفاقی نمی‌افتد، گفت: هیات‌های مذهبی شب قبل از برگزاری کنسرت اعتراض خود را اعلام و نشان داده بودند ولی متاسفانه بی‌توجهی شد و با تجمع این عزیزان در هنگام برگزاری کنسرت موجب برخورد نیروی انتظامی با عموم معترضان شد.

وی تصریح کرد: به اعتقاد بنده برخورد نیروهای انقلاب با نیروهای حقیقی مدافع انقلاب برخوردی ناشایست بود که زمینه اختلاف مابین کسانی را به وجود آورد که هر دو در کنار هم باید با مخلان نظم و امنیت مبارزه کنند.

جمیری تاکید کرد: اگر تذکر نیروهای دلسوز توسط مدیران پذیرفته می‌شد حساسیت‌های مردم تشدید نمی‌شد و قطعا چنین مساله‌ای اتفاق نمی‌افتاد.

عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از مجلس می‌خواهیم حادث مذکور را بررسی کرده و از این‌ پس برگزاری چنین برنامه‌هایی را با حساب و کتاب دقیق‌تری مجوز داده شود تا شاهد چنین حوادثی در بوشهر نباشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط کنسرت

    • sina

      اتفاقن خوب برخورد كردن
      نيرويه انتظامي خسه نباشين

    • بدون نام

      ممنون از ناجای بوشهر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج