جاباما
۱۶۸۱۰
۴ نظر
۵۰۵۵
۴ نظر
۵۰۵۵
پ

رضا رشید پور دستگیر و آزاد شد

دیروز سایت های خبری گزارش داده بودند جمعه عصر در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه نقاشی ننه صنوبر رضا رشید پور، مجری سابق صدا و سیما دستگیر شده است.

برترین ها به نقل از هفت صبح : دیروز سایت های خبری گزارش داده بودند جمعه عصر در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه نقاشی ننه صنوبر رضا رشید پور، مجری سابق صدا و سیما دستگیر شده است. خبرگزاری های کشور دیروز خبر دستگیری یک مجری مشهور صدا و سیما را با نام مخفف «ر.ر» منتشر کردند.

آن طور که از مشخصات ذکر شده در خبر پیدا بود، مجری مورد نظر کسی نیست جز رضا رشیدپور اما آیا واقعا رضا رشیدپور دستگیر شده؟ دلیل دستگیری این مجری چه بوده؟ پیگیری های ما به اینجا رسید که رضا رشید پور آزاد شده و شنبه عصر در منزلش مشغول استراحت بود.

شایعه دستگیری رشید پور از جمعه عصر شروع شد. زمانی که این مجری در مراسم افتتاحیه یک گالری نقاشی در خیابان میرداماد تهران شرکت کرده بود. کسانی که برنامه های رضا رشید پور در یک شبکه ماهواره ای مجوز دارد را دنبال می کنند، دیده اند که او در چند برنامه اخیرش از مخاطبان برای بازدید از نمایشگاه نقاشی «ننه صنوبر» دعوت می کرده است. تا اینکه جمعه عصر مراسم افتتاحیه آغاز می شود و جمعیت قابل توجهی هم در مقابل نگارخانه جمع می شوند.

ماموران نیروی انتظامی هم از تجمع زیاد مردم متعجب شده بودند، رشید پور را از محل خارج می کنند تا غائله خاتمه یابد. به گزارش برترین ها دستگیری رشید پور خیلی طولانی نمی شود و بعد از چند دقیقه صحبت با ماموران پلیس آزاد می شود. ننه صنوبر کیست؟ ننه صنوبر زنی ۷۶ ساله است که از مدت ها پیش، جایی حوالی یافت آباد و محله امامزاده حسن بساط می کند و نقاشی های کودکانه اش را می فروشد.

چندی پیش با انتشار عکس های او در یک خبرگزاری ، نام او سرزبان ها افتاد. پیرزنی که با فروش نقاشی های کودکانه اش امرار معاش می کند. پاتوق او در کنار پیاده رو است، از بچه ها گرفته تا آدم های مسن، مشتری نقاشی های او هستند و هرچقدر که دوست داشته باشند به او پول می دهند.

پیرزن در گوشه ای از شهر با همین روزی اندک مشغول زندگی بود تا اینکه چندی پیش خبرگزاری ها اعلام کردند قرار است نقاشی های او در نگارخانه نهاوند بلوار میرداماد با حمایت معاونت سیما به نمایش درآید اما در نهایت نمایشگاه نقاشی های این پیرزن ۷۶ ساله حاشیه ساز شد.

به گزارش برترین ها این طور که خبرگزاری ها گزارش دادند گویا مشکل اصلی، تبلیغات و حضور رضا رشیدپور در افتتاحیه این گالری بوده است اما این اولین بار نیست که برنامه های رضا رشیدپور حاشیه ساز شده و به بحث در سایت های خبری کشیده می شود.

یک مرتبه هم چند سایت اینترنتی که به خوبی برنامه های رشیدپور در یک شبکه ماهواره ای را رصد می کنند، از بحث این مجری با میهمان خواننده اش انتقاد کرده بودند و نوشته بودند رشیدپور در برنامه ماهواره ای اش بحث های مبتذلی را مطرح کرده است .

اوایل سال ۸۹ هم رشید پور مجری یک مراسم دانشجویی در دانشگاه تهران بود که سایت ها مدعی شدند او در این مراسم جنجال سازی کرده است! البته رشید پور در وبلاگش جوابیه ای نوشت و همه موارد مطروحه را تکذیب و اعلام کرد در صورت نیاز فیلم کامل مراسم را منتشر می کند.


باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

رضا رشید پور دستگیر و آزاد شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرضیه

      آخی من این خانم رو چندبار دیدم. ولی فکر نمی کردم یه روز اینقدر معروف شه.

      پاسخ ها

      • mahsa

        برو بابا لاف نزن مرضیه جون

    • مينا

      ايجا بحث رشيدپوره به پيرزنه مربوط نميشه خوب حالا رشيدپور واقعا آزادشد يانه

    • علی

      هرچی بودیانه.واقعیت یانه.برای شماخوراک خبری شده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج