۱۶۹۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

پیام داعش خطاب به آمریکا: ما داریم می آییم!

هکرها با هک این حساب ها، پیام هایی هشدار آمیز علیه سربازان و فرماندهان ارتش آمریکا نوشتند و شماره تلفن و آدرس سکونت بسیاری از فرماندهان ارشد کنونی و بازنشسته ارتش آمریکا از جمله ژنرال مارتین دمپسی رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا را منتشر کردند.

عصر ایران: حساب توییتری و صفحه یوتیوب فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) هک شد.

وب سایت "یو اس ای تودی"نوشت: هکرهایی که خود را وابسته به گروه موسوم به دولت اسلامی (داعش) اعلام کرده اند ، توانستند حساب توییتری و صفحه یوتیوب فرماندهی مرکزی آمریکا را هک کنند.

هکرها با هک این حساب ها، پیام هایی هشدار آمیز علیه سربازان و فرماندهان ارتش آمریکا نوشتند و شماره تلفن و آدرس سکونت بسیاری از فرماندهان ارشد کنونی و بازنشسته ارتش آمریکا از جمله ژنرال مارتین دمپسی رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا را منتشر کردند.

هکرها در صفحه توییتری نوشتند: " داعش اینجا درون کامپیوتر شماست . ما در همه پایگاه های نظامی شما حضور داریم. به اذن الله ما هم اکنون به سنتکام رخنه کرده ایم... ما متوقف نخواهیم شد. ما همه چیز را درباره شما، همسرانتان و فرزندانتان می‌دانیم."

پیام داعش خطاب به آمریکا: ما داریم می آییم!


حساب توییتری و صفحه یوتیوب سنتکام پس از هک شدن به مدت 20 دقیقه، از دسترس کاربران خارج شده است.

هکرها با نوشتن پیام هشدار آمیز خود را "خلافت سایبری" معرفی کرده اند.

یک مقام وزارت دفاع آمریکا اعلام کرده است مشکلی در حساب کاربری سنتکام که مرکز آن در تامپا ایالت فلوریدا است به وجود آمده است و پنتاگون در تلاش است این مشکل را حل کند.

جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید نیز در واکنش به این مساله گفت دولت مشغول بررسی این حادثه است اما بین هک کردن یک حساب با رخنه جدی اطلاعاتی به آن تفاوت وجود دارد.

وزارت دفاع آمریکا برای خارج کردن اطلاعات منتشر شده نظامیان ارشد آمریکا از دسترس کاربران اینترنت، صفحه توییتری و یوتیوب سنتکام را از دسترس خارج کرده است.

پیام تهدید خطاب به سربازان آمریکایی: مراقب پشت سر خود باشید، داریم می آییم

پیام داعش خطاب به آمریکا: ما داریم می آییم!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خداپرست

      انشاء ا... که شما خودتون به دست خودتون هم دیگه رو نابود می کنید و نسلتون از روی زمین پاک میشه ... واین آینده ایست که خدا برای شما ظالمین تاریخ معین کرده ...

    • بدون نام

      داعش گور خودشو کند چون خیلی ترسو و احمقند واز شدت ترس به رعب و وحشت رو میارن

    • دانشجوی علوم سیاسی

      این تنها یک بازی برای فریب عمومی است ، و مسلما" کم هزینه ترین راه برای گمراه کردن افکار عمومی از ارتباطات سِری و پشت پرده روابط آمریکا با داعش است.
      حتی ارتش گینه بیسائو ، اطلاعات فرماندهان خود را در یک حساب مشترک توئیتری ذخیره نمیکند چه برسد به ارتش ایالت متحده که به خاطر حملات مداوم سایبری برنامه ریزی شده از سوی سازمانهای اطلاعاتی و امنیتی کشورهایی مانند ، روسیه و چین و .. کاملا هوشیار و دقیق عمل میکند.
      این سیاست یک تیر و دو نشان است که هم خودشان را مظلوم جلوه میدهند و به فشار افکار عمومی علیه خودشان پایان میدهند و هم نوعی هراس مجدد از قدرت پوشالی داعش در منطقه ایجاد میکنند تا حضورشان در منطقه با مشکلی مواجه نشود و کشورهای ضعیف عرب حوزه خلیج فارس همچنان حیاتشان را در گرو حضور نظامی آمریکا در منطقه بدانند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج