اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۹۳۶۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

راه‌ اندازی سایت رسمی همسریابی در کشور

معاون ساماندهی امور جوانان در وزارت ورزش و جوانان گفت: سایت همسریابی در اوایل بهمن ماه امسال راه اندازی می شود و ویژگی آن این است که به جای جوانان، معرفهای آنها ویژگی و مشخصات جوانان را در آن ثبت می کنند و البته تعدادی روانشناس و مشاور ازدواج نیز با این سایت همکاری دارند.

خبرگزاری ایرنا: معاون ساماندهی امور جوانان در وزارت ورزش و جوانان از فعالیت ۳۰۰ سایت غیر اخلاقی و غیر قانونی همسر یابی در کشور ابراز نگرانی کرد و گفت:تاکنون هیچ کس نتوانسته جلوی فعالیت کامل این سایتها را بگیرد.

دکتر محمود گلزاری در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در استانداری خراسان رضوی گفت:در این سایتها مسائل خلاف اخلاق و قانون و ازدواجهای موقت یک ساعته راه افتاده است.

وی افزود:این سایتها در پاسخ به نیاز همسریابی که از بحرانهای جدی جامعه ماست راه اندازی شده و حال برای رهایی از عواقب سو گرفتار شدن جوانان در دامهای این سایتها، وزارت ورزش و جوانان با کمک موسسه تبیان سازمان تبلیغات اسلامی در حال راه اندازی سایت جدیدی با هدف همسریابی است که با روشی جدید در ثبت اطلاعات راه اندازی می شود.

او گفت:این سایت در اوایل بهمن ماه امسال راه اندازی می شود و ویژگی آن این است که به جای جوانان، معرفهای آنها ویژگی و مشخصات جوانان را در آن ثبت می کنند و البته تعدادی روانشناس و مشاور ازدواج نیز با این سایت همکاری دارند.

وی افزود:امید است با راه اندازی این سایت، سالانه ۱۰۰ هزار ازدواج به شیوه ای درست انجام شود و مشکل همسریابی جوانان تا حدودی حل گردد.

او با توصیه به جدی گرفتن موضوع راه اندازی خیرین ازدواج گفت:نهاد خیرین ازدواج نیز به عنوان یک تشکل غیر دولتی در اسفند ماه امسال با سخنرانی یکی از مسوولان بلند پایه کشوری راه اندازی می شود.

معاون ساماندهی امور جوانان در وزارت ورزش و جوانان افزود:برای توسعه کشور به فعالیت اجتماعی جوانان نیاز داریم اما متاسفانه دولت قبل با نگاه جوان هراسی تعداد سازمانهای مردم نهاد جوانان را از پنج هزار سازمان به ۲۰۰ سازمان تقلیل داد.

گلزاری گفت: نگاه دولت تدبیر و امید تقویت و توسعه سمنهای جوانان است و در برخی از استانها مثل ایلام استانداری مکانی را به فعالیت سمنهای جوانان اختصاص داده است.

وی افزود:خوب است استاندار خراسان رضوی نیز مکانی را که دارای متولی نباشد به فعالیت سازمانهای مردم نهاد جوانان اختصاص دهد.

او گفت: فردا نخستین مرکز پیشگیری از خشونت کشور در تهران راه اندازی می شود که این مرکز مثل سایر نقاط دنیا با همکاری شهرداری تهران راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: در این مراکز یک دهم فعالیتها به درمان فردی و کار کلینیکی اختصاص دارد و ۹ دهم دیگر فعالیتها به تشخیص عوامل ایجاد خشم در منطقه، برنامه های آموزشی کنترل و مهار خشم، ارائه سخنرانی و پخش نماهنگ اختصاص خواهد داشت.

او گفت:در این مراکز، یک سوم هزینه ها را مردم و مراجعان، یک سوم دیگر را وزارت ورزش و جوانان و یک سوم دیگر را شهرداریها پرداخت می کنند.

وی از ستاد ساماندهی امور جوانان استان خراسان رضوی خواست یک مسوولیت اجرایی آینده خود را راه اندازی مرکز پیشگیری از خشونت در مشهد قرار دهد.

گلزاری با انتقاد از بیان آمار در جلسات بدون تصمیم سازی افزود: بیان آمار نابهنجاریها بدون رسیدن به تصمیمی برای حل آنها جز حساسیت زدایی نتیجه دیگری ندارد و همین است که در جلسات مختلف آمارهای مختلفی از جمله طلاق یک پنجم ازدواجهای کشور بیان می شود و بعد به راحتی درباره این آمارها شوخی می کنیم و لطیفه می سازیم.

وی گفت: ستاد ساماندهی امور جوانان استانداری جای درد دل و نصیحت نیست بلکه باید دستور اجرایی برای عمل از دل این جلسات خارج شود.

او با انتقاد از عدم تشکیل به موقع ستاد ساماندهی امور جوانان استانداری خراسان رضوی افزود:نخستین جلسه این ستاد در تیر ماه و جلسه دوم آن در دی ماه امسال برگزار شده است در حالی که این ستاد در استان باید هر ماه تشکیل جلسه دهد و دستور جلسه اجرایی داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج