adexo3
۱۷۰۰۸۷
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

طرح سوال از رئیس جمهور درباره قیمت خودرو

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صنعت خودرو،با بیان اینکه احکام شورای رقابت از سوی شخص رئیس جمهور صادرمی شود،گفت: چنانچه شورای رقابت هر چه سریعتر به اصلاح اقدامات خود نپردازد،بی شک از سوی مجلس طرح سوال از شخص رئیس جمهور انجام خواهد شد.

خبرگزاری ایسکا نیوز: رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صنعت خودرو،با بیان اینکه احکام شورای رقابت از سوی شخص رئیس جمهور صادرمی شود،گفت: چنانچه شورای رقابت هر چه سریعتر به اصلاح اقدامات خود نپردازد،بی شک از سوی مجلس طرح سوال از شخص رئیس جمهور انجام خواهد شد.

علی علیلو،بابیان اینکه بارها به شورای رقابت درخصوص صحیح نبودن نحوه قیمت گذاری تذکر دادیم،گفت: قیمت گذاری خودرو از وظایف شورای رقابت نیست، که این امر را بارها به صورت مکتوب و شفاهی درجلسات کمیسیون صنایع و معدن مجلس به رضا شیوا رئیس شورای رقابت و سایر مسئولان این شورا تذکر داده ایم. نماینده مردم شبستر درمجلس،با انتقاد از اینکه شورای رقابت از وظایف اصلی خود دورشده است،تصریح کرد: وظایف اصلی شورای رقابت از بین بردن انحصارها و ایجاد و حفظ فضای رقابتی است، اما این شورا تا به امروز عملکرد جدی و موثری در شرح وظایف خود انجام نداده است.

وی،با بیان اینکه شورای رقابت به آنچه که وظیفه ندارد از جمله قیمت گذاری خودرو ورود پیدا کرده است، ادامه داد: به صورت مکرر با ارسال نامه کتبی نسبت به انجام اقدامات اصلاحی لازم در رابطه با خودروسازان به شورای رقابت تاکیدکرده ایم،اما متاسفانه این شورا به تذکرات کمیسیون صنایع و معادن مجلس توجهی نمی کند.

عضوکمیسیون صنایع ومعادن مجلس،درپاسخ به این سوال که باتوجه به شواهدات موجود شورای رقابت همچنان به خلاف شرح وظایف خود عمل می کند،مجلس در این راستا چه اقدام اساسی انجام می دهد؟ گفت:احکام شورای رقابت از سوی شخص رئیس جمهور صادرمی شود و دراین راستا باید سوالاتی از شخص رئیس جمهور انجام داد. رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صنعت خودرو،گفت: امیدواریم با تذکرات داده شده شورای رقابت به اصلاح اقدامات خود بپردازد و چنانچه این امر هرچه سریعترمحقق نشود، مجلس از ابزار نظارتی خود استفاده کرده و طرح سوال از شخص رئیس جمهور انجام خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا از رییس جمهوری که پراید 7 تومنی را 17 تومن کرد ، طرح سوال نفرمودید ؟

    • بدون نام

      من نمیدونم چرا اینقدر دارن کش و قوس میدن این قیمت ها رو!
      مگه ما چیمون از کشور ارمنستان که تازه دارن خودشونو پیدا میکنن کم داریم!؟
      اونا بنز و پورشه و چی و چی سوارشن و به راحتی از مرز گرجستان وارد می کنن، ما باید اندر خم یک کوچه بمونیم؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج