اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۷۰۱۷۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مخالفت با افزایش بدون ضابطه نرخ تاکسی

عضو هیات رئیسه فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس، با انتقاد از بررسی طرحی در شورای شهر تهران مبنی بر افزایش ۳۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی در سال ۹۴، گفت: افزایش نرخ تاکسی فشار مستقیم بر زندگی مردم دارد.

خبرگزاری خانه ملت: عضو هیات رئیسه فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس، با انتقاد از بررسی طرحی در شورای شهر تهران مبنی بر افزایش ۳۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی در سال ۹۴، گفت: افزایش نرخ تاکسی فشار مستقیم بر زندگی مردم دارد.

ابوذر ندیمی با یادآوری بررسی طرحی در شورای شهر تهران مبنی بر افزایش ۳۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی در سال ۹۴، گفت: تصویب و اجرای این طرح به هیج وجه منطقی و معقولانه نیست.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل درمجلس شورای اسلامی، ادامه داد: تا زمانی که افزایش حقوق مردم تاسقف ۱۴ درصد لحاظ می شود نمی توان افزایش یک باره ۳۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی را منطقی خواند و پذیرفت.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر ضرورت توجه به نیازهای مردم، تصریح کرد: مسئولان در کنار افزایش قیمت ها آن هم تا حد منطقی به فکر تامین تاکسی های سالم و استاندارد در خطوط شهری باشند.

وی با بیان این موضوع گفت: یک اصل مهم برای کم کردن درخواست های مردم متعادل کردن نرخ هاست که این با تصمیم اخیر شهرداری ارسال لایحه افزایش کرایه تاکسی همخوانی ندارد.

ندیمی با بیان اینکه به طور حتم افزایش نرخ تاکسی مهر تاییدی بر مجاز بودن سایر سازمان ها و دستگاه ها به افزایش خدمات و محصولاتشان است، افزود: زمانی که مسئولان اجازه افزایش ۳۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی را به شهرداری بدهند باید پاسخگوی سیل عظیم اعتراضات در نتیجه گرانی ها و تورم باشند.

عضو هیات رئیسه فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: به عنوان عضو فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس با هر نوع افزایش بدون ضابطه نرخ تاکسی مخالف بوده و خواهان تجدید نظر مسئولان در این رابطه هستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج