۱۷۰۲۰
۲ نظر
۵۰۲۹
۲ نظر
۵۰۲۹
پ

متهمان اختلاس میلیاردی به دادگاه می روند

هشدار به برهم زنندگان آرامش انتخابات

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در جلسه روز چهارشنبه مسئولان عالی قضایی با اعلام این خبر افزود: امیدواریم در اسرع وقت و با رعایت تمام موازین شرعی و قانونی احکام متهمان این پرونده صادر شود.

رئیس قوه قضائیه از ارسال پرونده متهمان اصلی فساد مالی اخیر در هفته آینده به دادگاه خبر داد و گفت: تلاشهای قوه قضائیه به مرحله‌ای رسیده که تحقیقات مقدماتی بخش عمده پرونده فساد مالی به اتمام رسیده و کیفرخواست تعدادی از متهمان هفته آینده به دادگاه ارسال و دادگاه متهمان اصلی برگزار می شود.

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در جلسه روز چهارشنبه مسئولان عالی قضایی با اعلام این خبر افزود: امیدواریم در اسرع وقت و با رعایت تمام موازین شرعی و قانونی احکام متهمان این پرونده صادر شود.

رئیس قوه قضائیه از آمادگی دستگاه قضایی برای برخورد جدی و سریع با اخلالگران نظام اقتصادی کشور برحسب وظایف قانونی دستگاه قضایی نیز خبر داد و با اعلام اینکه "گرچه دولت تمام تلاش‌های خود را برای ایجاد ثبات در بازار اقتصادی انجام می دهد" گفت: معیشت و رفاه مردم مسئله مهمی است که نمی‌توان بسادگی از کنار آن عبور کرد و اجازه داد که دلالانی به طمع سودهای کلان به وضعیت نظام اقتصادی دامن بزنند و دولت نیز باید با تدبیر در ایجاد ثبات بازار اقتصادی اقدام کند و با برخورد قاطع با افراد سودجو به این وضعیت سر و سامان بدهد.

درخواست از دستگاههای امنیتی برای برخورد با دلالان بازار ارز

آیت‌الله آملی لاریجانی با تاکید بر اینکه وضعیت نظام اقتصادی و بویژه بازار طلا و ارز باید در دو محور تدبیر و برخورد ساماندهی شود، از قوه مجریه خواست اخلالگران نظام اقتصادی و بازار ارز و سکه کشور را برای برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی کند.

ولی در عین حال تاکید کرد: گرچه ما از دستگاه‌های اجرایی و امنیتی نیز می‌خواهیم که در اسرع وقت سودجویان و دلالان مخل در نظام اقتصادی را به قوه قضائیه معرفی کنند اما دستگاه قضایی در صورت کشف موارد فساد و اخلال منتظر اعلام هیچ دستگاهی نیز نمی‌ماند و برحسب وظیفه قانونی خود بشدت با این اخلالگران خارج از نوبت، برخورد قضایی می کند.

هشدار به برهم زنندگان آرامش انتخابات

رئیس قوه قضائیه به " عده معدودی که قصد دارند آرامش انتخابات را به تلاطم بیندازند " هشدار داد: قوه قضائیه با شدت با اخلالگران نظم و آرامش انتخابات برخورد خواهد کرد و مردم هم مطمئن باشند که در برخورد با جرایم انتخاباتی و فتنه‌گری‌ها در مسیر انتخابات تردید نخواهیم کرد و تمام دستگاه‌ها موظفند بر حسب وظایف قانونی خود از آرای مردم صیانت کنند.

در جلسه امروز مسئولان عالی قضایی که مسئولین سازمان پدافند غیرعامل کشور هم حضور داشتند، نحوه اجرای پدافند غیرعامل و تسریع کاربرد آن در قوه قضائیه و دستگاه‌ها و سازمان‌های تابعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


منبع: مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

هشدار به برهم زنندگان آرامش انتخابات


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • marmar

      خب چون اگه نظر بدم،منتشر نمیکنین........هیچی نمیگم...............

      پاسخ ها

      • Roya

        اره .منم میخواستم همینو بگم.... :-/

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج