۱۷۰۳۹۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

سواستفاده ۲ میلیاردی زن جوان از شوهر

مردي با مراجعه به پليس مدعي شد همسرش با انجام کارهاي فريب کارانه و برنامه ريزي دقيق که با خواستگار قبلي اش داشته مبالغ کلاني را از وي کلاهبرداري کرده است.

روزنامه خراسان: مردي با مراجعه به پليس مدعي شد همسرش با انجام کارهاي فريب کارانه و برنامه ريزي دقيق که با خواستگار قبلي اش داشته مبالغ کلاني را از وي کلاهبرداري کرده است.

شاکي در اظهارات خود عنوان کرد که همسر وي در ابتدا اعلام کرده که به بيماري سرطان مبتلاست و براي درمان به تهران عزيمت مي کند و بنا به تشخيص دکتر بايد براي درمان به خارج از کشور برود و پس از مدتي بيان مي دارد که از کشور خارج شده و در آلمان در حال معالجه مي باشد.

همسر شاکي براي صحت موضوع و شک نکردن همسرش با شماره هاي ماهواره اي تماس حاصل مي کرد و مکاتبه اي از طريق فکس به منزل مسکوني مالباخته انجام داده مبني بر اين که از بيمارستان آلمان ارسال مي شود. مالباخته به واريز مبلغ ۲ ميليارد تومان طي چند مرحله به حساب وي اقدام کرده است.

تا اين که پس از مدتي شاکي به متهم مشکوک و طي تماس تلفني براي عيادت او آدرس بيمارستان محل درمان او را خواستار شده، که متهم با دلايل مختلف از دادن آدرس خودداري و سپس تلفن مورد نظر را خاموش کرده که اين امر باعث طرح شکايت مي شود.

فرمانده انتظامي شهرستان رابر در اين باره گفت: باتشکيل پرونده ماموران اقدامات خود را آغاز کردند تا اين که در نهايت متهم را که پس از مدتي براي ديدار فرزندانش به شهرستان بازگشته بود شناسايي و دستگير کردند.

سرهنگ علي نمازيان افزود: متهم علاوه بر کلاهبرداري ۲ ميليارد توماني از همسرش، تعدادي سند املاک نيز از مالباخته کلاهبرداري کرده که متهمه براي سير مراحل قانوني به مر جع قضايي تحويل داده شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا عاقل کند کاری که بازآرد پشیمانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج