اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۷۱۳۷۴
۲ نظر
۵۰۱۷
۲ نظر
۵۰۱۷
پ

ممنوعیت ۳ قلم خوراکی در بوفه مدارس

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، از ممنوعیت فروش ۳ قلم خوراکی در بوفه مدارس خبر داد و گفت: ۵ هزار نفر مسئول نظارت بر بوفه مدارس شده اند.

خبرگزاری مهر: معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، از ممنوعیت فروش ۳ قلم خوراکی در بوفه مدارس خبر داد و گفت: ۵ هزار نفر مسئول نظارت بر بوفه مدارس شده اند.

مهرزاد حمیدی درباره جزییات تفاهم نامه این معاوت با وزارت بهداشت اظهار کرد: تفاهم نامه ای درباره ی امنیت غذایی دانش آموزان با وزارت بهداشت درمان و آموزش منعقد کرده ایم و جلسات شواری راهبردی با حضور معاونان هر دو وزارت خانه برگزار شده است.

وی افزود: در فاز اول تفاهم نامه، ابلاغیه ممنوعیت ۳ قلم مواد غذایی نوشابه گاز دار، سوسیس و کالباس در بوفه به مدارس ارسال شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: برای مدارس مروج سلامتی دستورالعمل هایی به استان ها ابلاغ شد و ۵ هزار نفر بسیج شدند تا بر بوفه مدارس نظارت داشته باشند.

وی اظهار کرد: طی یک ماه گذشته ۸۸ هزار مدرسه مورد نظارت قرار گرفت برخی از مدارس بوفه نداشتند و از آن تعداد مدرسه ای که دارای بوفه تغذیه بودند تنها ۲ درصد از مفاد بخشنامه تخطی کرده بودند.

حمیدی تاکید کرد: اگر بوفه مدرسه ای در سراسر کشور مواد غذایی ممنوعه را توزیع کند تخطی کرده است و با آن برخورد می شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: بخش بهداشت روستاها با کمک تمام دانشگاه های علوم پزشکی کشور موظف شده اند برای نظارت بوفه تغذیه به مدارس سر بزنند.

وی از کمپین تبلیغاتی تغذیه سالم خبر داد و گفت: تغذیه سالم یک مقوله فرهنگی است فقط نباید به بخشنامه ها اکتفا کرد و تابلوهایی برای آموزش بوفه داران در داخل بوفه ها نصب خواهیم کرد و یک تابلو هم برای آموزش دانش آموزان در بیرون از بوفه نصب می شود تا دانش آموزان از تغذیه های سالم و ناسالم آگاهی داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی جمشیدی

      شما که ۵ هزار نفر مسئول نظارت بر بوفه مدارس گذاشته اید بدانید که فروش لوازم التحریر در بوفه مدارس ممنوع است لطفا" از عرضه آنها خودداری شود. عرضه لوازم التحریر در فروشگاه های اعضاء اتحادیه لوازم التحریر مجاز می باشد.
      متاسفانه در حال حاضر هر مدرسه تبدیل به یک فروشگاه لوازم التحریر شده است و این کار موجب بروز خسارات هنگفتی به این صنف شده است.بسیاری از مدیران معلمان و کارکنان مدارس به حضور در پست موظف وقت خود را در عمده فروشی های کتاب و لوازم التحریر سپری می کنند.
      جمع آوری پول و شمارش آن در مدارس تبدیل به امری عادی و رایج شده است.
      لطفا" در این باره گزارشی تهیه کنید.
      باتشکر
      یک فروشنده لوازم التحریر

    • بدون نام

      ایکاش چیپس و پفک هم ممنوع میشد چی میشد همان تنقلاتی در قدیم شامل میوه های خشک برگه های مختلف کشمش مویز گردو پسته و کلا مغز ها مد میشد چرا سنتهای قدیمی را فراموش کردیم !!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج