اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۷۶۰۱۲
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

جزییات جدید از هواپیمای گم شده در گیلان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: کاپشن و کارت های شناسایی خلبان هواپیمای تفریحی سقوط کرده در غرب مازندران، امروز چهارشنبه توسط صیادان در سواحل شیرود تنکابن پیدا شد.

خبرگزاری ایرنا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: کاپشن و کارت های شناسایی خلبان هواپیمای تفریحی سقوط کرده در غرب مازندران، امروز چهارشنبه توسط صیادان در سواحل شیرود تنکابن پیدا شد.

«مهدی ولی پور» اظهار داشت: عملیات جست و جو برای یافتن این هواپیمای سبک تفریحی و دو سرنشین آن در محدوده ساحلی تنکابن ادامه دارد.

وی افزود: بیش از ۷۰ نفر در قالب ۱۶ تیم امدادی همراه با ۲ شناور و یک بالگرد در عملیات جست و جو مشارکت دارند.

ولی پور تصریح کرد: قایق ها و شناورها و نیروهای امدادی در محلی که کاپشن پیدا شده است، با دقت در حال بررسی برای یافتن سرنشینان این هواپیما هستند.

وی افزود: هم اکنون هوا منطقه صاف است ولی در ساعات آینده نزدیک به غروب به تدریج همراه با وزش باد و باران همراه خواهد بود که این شرایط عملیات جست و جو را با مشکل مواجه می کند.

ولی زاده خاطرنشان کرد: گروه های مختلفی از هلال احمر مازندران، محیط بانی، جنگلبانی، دریابانی، سازمانهای بنادر و دریانوردی و هواپیمایی کشوری نیز در این عملیات شرکت دارند.

یک فروند هواپیمای سبک تفریحی آموزشی متعلق به یک شرکت خصوصی دوشنبه این هفته (۱۳ بهمن) با ۲ سرنشین در غرب مازندران مفقود شد.

خلبان این هواپیما فردی ایرانی به نام «مهدی قلی» بود و مسافر آن یک تبعه عربستان بود که «حبیب بن شعیب بن محمد خبیت» نام داشت.

این هواپیما از رامسر به سمت گیلان در حرکت بود که به علت مه غلیظ و کاهش دید به ۸۰۰ متر در زمان ترافیک، ارتباط آن با برج مراقبت قطع شد و تاکنون خبری دریافت نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج