اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۷۶۳۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

چه معنی دارد شوهر دائم از خانه بیرون برود؟!

زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم در گذشته معتاد به تریاک بود که آن را ترک کرد ولی بلافاصله بعد از ترک هر شب ساعت ۹ از خانه خارج شده و بعد از چندین ساعت به خانه باز می‌گشت؛ این موضوع باعث شد که به او بی‌اعتماد شده و تصور کنم که هنوز معتاد است و این مسئله را از من مخفی می‌کند.

برترین ها: زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم در گذشته معتاد به تریاک بود که آن را ترک کرد ولی بلافاصله بعد از ترک هر شب ساعت 9 از خانه خارج شده و بعد از چندین ساعت به خانه باز می‌گشت؛ این موضوع باعث شد که به او بی‌اعتماد شده و تصور کنم که هنوز معتاد است و این مسئله را از من مخفی می‌کند.

زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه 245 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

* شوهرم یک بار اعتیادش را ترک کرده است

این زن با بیان اینکه حدود ۱۰ سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، گفت: شوهرم هر شب ساعت ۹ از خانه خارج شده و نیمه شب باز می‌گردد که این موضوع مرا عذاب داده و دیگر به شوهرم اعتماد ندارم چون او حاضر نیست حتی دلیلی برایم بیاورد.

وی ادامه داد: شوهرم یک بار اعتیادش را ترک کرد ولی بعد از ترک اعتیاد، این رفتار‌هایش شروع شد؛ نمی‌خواهم در کنارش زندگی کنم و تنها طلاق می‌خواهم چون زندگی در کنار او را نمی‌خواهم.

* شوهرم هر روز مرا رها می‌کند

زن با بیان اینکه طی این ۱۰ سال با تمام رفتار‌های شوهرم کنار آمده‌ام، اظهار داشت: با یقین می‌گویم که شوهرم برای اینکه اعتیادش را از من مخفی کند و مدعی شود که دیگر معتاد نیست، هر روز مرا رها کرده و از خانه خارج می‌شود.

وی افزود: می‌خواهم از شوهرم جدا شوم و به هیچ وجه حاضر به ادامه زندگی در کنار او نیستم چون بی‌اعتمادی‌ام باعث شده است که نتوانم مانند گذشته در کنارش زندگی کنم.

* به شوهرم اعتماد کرده بودم

زن بار دیگر در برابر قاضی این شعبه با بیان اینکه از شوهرم می‌خواهم خودش به جداییمان رضایت دهد، گفت: شوهرم ابتدا به شدت معتاد بود ولی بعد از ترک به من اطمینان داد که هیچ وقت به دنبال مواد مخدر نخواهد رفت.

وی ادامه داد: به شوهرم اعتماد کرده بودم ولی او با رفتار‌هایش و خارج شدن‌هایش از خانه در نیمه شب مرا به خود بی‌اعتماد کرده است؛ خواهان جدایی هستم و در این خصوص کوتاه نمی‌آیم.

قاضی این شعبه بعد از شنیدن صحبت‌های زن، حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرده و جلسه رسیدگی را با حضور مرد و با وجود مدارک لازم به آینده موکول کرد.

منبع: فارس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج