اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۷۶۵۸
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

شوهر مهندس می‌خواهم نه بساز و بفروش!

از شغل شوهرم ناراضی هستم و می‌خواهم مانند گذشته مهندس ساختمان باشد نه بساز و بفروش؛ در حال حاضر مهریه‌ام که ۲۰۰ سکه است را درخواست کردم تا شوهرم یکی از خانه‌هایش را بفروشد و به من بدهد.

برترین ها: زنی در دادگاه خانواده گفت: از شغل شوهرم ناراضی هستم و می‌خواهم مانند گذشته مهندس ساختمان باشد نه بساز و بفروش؛ در حال حاضر مهریه‌ام که 200 سکه است را درخواست کردم تا شوهرم یکی از خانه‌هایش را بفروشد و به من بدهد.

زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست مهریه خود را به قاضی شعبه 240 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

* تصور می‌کردم شوهرم با خوب شدن وضع مالی‌اش مرا رها می‌کند

این زن در برابر قاضی این شعبه با بیان اینکه شوهرم می‌تواند مهریه‌ام را بپردازد، اظهار داشت: مهریه‌ام ۲۰۰ سکه بهار آزادی است که شوهرم با فروش یکی از ساختمان‌هایش می‌تواند آن را بپردازد ولی از این امر امتناع می‌کند و دائم بهانه می‌آورد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدا مخالف شغل شوهرم بودم چون تصور می‌کردم با خوب شدن وضع مالی‌اش مرا رها می‌کند، گفت: می‌خواهم برای حفظ و ادامه زندگی‌ مشترکم همراه با آرامش، شوهرم تمام ساختمان‌هایی که به نامش است را بفروشد.

* شوهرم از عهده پرداخت مهریه بر می‌آید

زن با بیان اینکه حدود ۸ سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، عنوان کرد: شوهرم باید مهریه مرا بپردازد و در این خصوص بهانه نیاورد چون از عهده پرداخت آن بر می‌آید و دلیلی برای نپرداختن وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه فرزندی نداریم، اظهار داشت: می‌خواهم با گرفتن حقم، به شکلی مخالفت خود در خصوص شغل شوهرم را به او نشان دهم؛ در واقع شوهرم با فروش یک ساختمان متوجه این امر خواهد شد چون می‌خواهم در زمان فروش به او بگویم که از ابتدا نسبت به شغلش رضایت نداشتم.

* مهریه‌ام را کامل می‌خواهم

زن با بیان اینکه تنها مهریه‌ام را می‌خواهم نه طلاق، گفت: شوهرم با وجود اینکه می‌دانست از شغلش راضی نیستم، لجبازی کرد و کار خودش را انجام داد؛ من نیز در خصوص مهریه‌ام کوتاه نیامده و آن را کامل می‌خواهم.

وی با بیان اینکه شوهرم در گذشته مهندس ساختمان بود، ادامه داد: شوهرم باید دست از شغل فعلیش بردارد و مانند قبل مهندس ساختمان باشد نه بساز و بفروش چرا که این موضوع مرا عذاب می‌دهد و با اینکه وضع مالی‌اش خوب شده است ولی نمی‌خواهم مشغول این کار باشد.

* مهندس ساختمان می‌خواهم نه بساز و بفروش

زن عنوان کرد: مطمئنم زمانی که شوهرم بخواهد ساختمان‌هایش را بفروشد، بین ما دعوا می‌شود و شاید کارمان به جدایی بکشد ولی من جدا نشده و مهریه‌ام را می‌خواهم.

وی افزود: می‌خواهم شوهرم مهندس ساختمان باشد، نه بساز و بفروش؛ شوهرم امید مرا در زندگی گرفته است که حتی فرزند نمی‌خواهم چون از کارها و رفتار‌های خودخوهانه ‌شوهرم ناراضی هستم.

قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات زن، برای رسیدگی به پرونده، حضور مرد را در جلسه آینده خواهان شد.

منبع: فارس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تبسم

      واقعاً كه!! بعضى از ادمها چطور خودشون رو به دروغ توجيه مى كنن و اين دروغ ها رو از صد تا حرف راست بيشتر باور دارن...!
      واقعاً بايد از اين خانم پرسيد: اصل حرفت چيه، اون رو بگو!!! يعنى چى اين قصاص قبل از جنايت كه اگه طرف پولدار شد شما رو ول ميكنه؟؟!!
      اگر تا الان هم طرف به اين موضوع فكر نكرده بود كه شما يادش انداختي!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج