adexo3
۱۷۷۰۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

قیمت مسکن پیش‌فروشی در تهران + جدول

بازار پیش فروش مسکن در تهران این روزها با شیوه جدیدی در معاملات فروش مواجه شده است و...

دنیای اقتصاد: بازار پیش فروش مسکن در تهران این روزها با شیوه جدیدی در معاملات فروش مواجه شده است و بسیاری از سازندگان به بهانه افزایش قیمت مصالح و سایر عوامل تولید مسکن، در مراحل مختلف کار اقدام به افزایش قیمت پایه ساخت و مطالبه آن در زمان تحویل به خریداران می‌کنند.

در حالی که با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال سازندگان مسکن با نرخ‌های مناسبت‌تری نسبت به قیمت‌های موجود در هر منطقه اقدام به پیش‌فروش واحدهای مسکونی در حال ساخت می‌کنند برخی از این مالکان در شرح شرایط فروش خود به تازگی اعلام کرده‌اند که نرخ این واحدها در مراحل مختلف ساخت افزایش می‌یابد.

این سازندگان که عمده‌ترین دلیل وضع شرایط جدید در معاملات پیش فروش را نوسانات نرخ دلار و در نتیجه افزایش بی‌سابقه قیمت برخی از مصالح اساسی همچون آهن عنوان می‌کنند در برخی موارد نیز ضمن تاکید بر افزایش قیمت‌ها در مراحل مختلف کار از تعیین مدت زمان مشخص برای تحویل واحدها خودداری می‌کنند.

در این زمینه، در هفته گذشته، یکی از سازندگان فعال در منطقه دارآباد با تعیین قیمت پایه سه میلیون تومان برای پیش‌فروش هر متر مربع آپارتمان مسکونی به مساحت ۹۲ متر مربع، اعلام کرده قیمت اعلام شده تنها نرخ پایه پیش فروش آپارتمان است و این نرخ در هر طبقه در مراحل مختلف ساخت و سفیدکاری به میزان ۱۰۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.

این آپارتمان مسکونی، با امکاناتی نظیر کولر، گاز، چیلر، استخر، سونا و جکوزی، در ۱۲ طبقه هفت واحدی و با تعیین مدت زمان ۶ ماهه برای تحویل، به بازار فروش عرضه شده است.

این درحالی است که اخیرا در برخی موارد مشاهده شده است که تعداد دیگری از سازندگان در زمان تحویل واحد به پیش خریداران با نقض قیمت توافق شده مبلغ بیشتری را از خریداران مطالبه کرده‌اند.

به همین منظور به متقاضیان توصیه می‌شود، در زمان عقد قرارداد پیش خرید مسکن، ضمن اطلاع از قیمت نهایی ساخت و توافق با سازنده، قیمت نهایی در قرارداد را بر مبنای قیمت زمان پیش خرید منعقد کنند.

قیمت مسکن پیش‌فروشی در تهران + جدول
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • M

      Chera shoma hamishe. Nerkhe maskan ra az anche hast gerantar mizanid??!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج