اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۷۷۶۱۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

متلاشی شدن گروه ترور معلمان سراوان

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) ضربات سنگینی را به دشمن وارد کرده‌‌اند، گفت: ۲ گروه ترروریستی که در شهر سراوان اقدام به ترور معلمان می‌کردند، توسط سربازان گمنام امام زمام (عج) در ۲ هفته گذشته خنثی شدند.

خبرگزاری تسنیم: وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) ضربات سنگینی را به دشمن وارد کرده‌‌اند، گفت: ۲ گروه ترروریستی که در شهر سراوان اقدام به ترور معلمان می‌کردند، توسط سربازان گمنام امام زمام (عج) در ۲ هفته گذشته خنثی شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود علوی در مراسم جشن بزرگ انقلاب در مسجد امام زین‌العابدین (ع) طی سخنانی اظهار داشت: ۲۲بهمن هرساله نقش تکرار حماسه سال ۵۷ را دارد. این بزرگداشت سبب شده یاد و خاطره پیروزی انقلاب اسلامی هرساله تکرار شود.

وزیر اطلاعات گفت: انقلابی که به رهبری امام خمینی (ره) در سال۵۷ به اتفاق افتاد با همه انقلاب‌های مرسوم دنیا متفاوت بود و بسیاری از نظریه‌پردازان و جامعه‌شناسان را انگشت به دهان گذاشت.

حجت‌الاسلام علوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نظریه‌های انقلاب در مکاتب غربی را زیرسئوال برد، گفت: انقلاب اسلامی ایران مطابق با ارزش‌های غربی‌ها شکل نگرفت و به همین دلیل آن‌ها همچنان نتوانسته‌اند به عمق این انقلاب پی ببرند.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) اقشار مختلف از جمله دانشجویان، روحانیون و بازار را وارد صحنه مبارزه با شاه کردند، گفت: امام خمینی (ره) در زمانی که سران کشورهای منطقه با شنیدن نام آمریکا لرزه بر اندامشان می‌افتاد، گفتند «منفور‌تر از آمریکا در کشور وجود ندارد» و به این ترتیب برای نخستین بار هیمنه آمریکا در منطقه شکسته شد.

وی با تاکید بر اینکه لحن صحبت امام خمینی (ره) با ارتش در جریان مبارزه هیچ‌گاه دشمنانه‌ نبود، گفت: امام همانگونه که با علما صحبت می‌کرد و می‌گفت «ای علما، به داد اسلام برسید» خطاب به ارتش نیز می‌گفت‌ «ارتش ایران به داد ایران برسید».

حجت‌الاسلام علوی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خدمت به مردم در چارچوب شرع سرلوحه کار وزارت اطلاعات است، گفت: مهم‌ترین مسئله برای ما این است که مردم احساس امنیت کنند و کار مملکت پیش برود.

وی با اشاره به اینکه اخلاقمداری را اولویت کار خود می‌دانیم، گفت: وزارت اطلاعات رسالت خود را در خفه کردن گلوله دشمنان می‌داند نه در خاموش کردن صدای گلوی مردم.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه سربازان گمنام امام زمان (عج) ضربات سنگینی را به دشمن وارد کرده‌اند، تصریح کرد: دو گروه ترروریستی که در شهر سراوان اقدام به ترور معلمان می‌کردند، توسط سربازان گمنام امام زمام (عج) در دو هفته گذشته خنثی شدند.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه دولت قصد ندارد هیچ گروهی را حذف کند، تاکید کرد: دولت با آغوش باز از نقد منصفانه استقبال می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج