اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۷۸۰۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نداشتن امنيت جاني همسر کار دست مرد داد

در طول ۲۳ سال زندگي مشترك همسرم تنها هديه‌اي كه براي من تهيه كرده است متعلق به دوران عقد است. او به مواد مخدر صنعتي اعتياد دارد و من را مورد ضرب و شتم قرار مي‌دهد».

ایسنا: در طول ۲۳ سال زندگي مشترك همسرم تنها هديه‌اي كه براي من تهيه كرده است متعلق به دوران عقد است. او به مواد مخدر صنعتي اعتياد دارد و من را مورد ضرب و شتم قرار مي‌دهد».

زوجي در دادگاه خانواده حضور يافتند، زن خطاب به قاضي دادگاه در خصوص دليل جدايي‌اش اظهاركرد: ۲۳ سال گذشته به درخواست ازدواج همسرم پاسخ مثبت دادم و در اين سال‌ها سختي‌هاي بسياري را از لحاظ مالي تحمل كردم.

اما به دليل علاقه‌اي كه به همسر و فرزندانم داشتم لب به اعتراض نگشودم، اكنون ديگر نمي‌توانم با همسرم زندگي كنم.

وي ادامه داد: ‌در طول ۲۳ سال زندگي، همسرم غير از هديه عقد، هديه‌ي ديگري براي من تهيه نكرد اما تاكنون هيچ گاه اين مساله را بيان نكردم، زيرا به دارايي‌هاي همسرم قانع بودم اما او هميشه من را پرتوقع خطاب مي‌كند، در حالي كه اگر من را با خواهرهاي خود مقايسه كند به خوبي متوجه مي‌شود كه من فرد پرتوقعي نبودم و اين مساله را بارها خانواده‌اش بيان كرده‌اند.

زن كه ۴۰ سال سن داشت با بيان اينكه اگر بخواهم با همسرم به زندگي ادامه دهم، از لحاظ جاني در امنيت نيستم، عنوان كرد: همسرم در سه سال اخير به مواد مخدر صنعتي شيشه اعتياد پيدا كرده است و به دليل مصرف اين نوع مواد مخدر براي به كرسي نشاندن حرفه‌هايش از حربه‌ي ضرب و شتم استفاده مي‌كند و علاوه بر كتك زدن من، پسر ۲۰ ساله و دختر ۲۲ ساله‌ام را نيز كتك مي‌زند.

شوهر اين زن عنوان كرد:‌ همسرم مدعي است كه من مواد مخدر مصرف مي‌كنم و به همين دليل دچار توهمات شده‌ام اما من اين ادعاي همسرم را تكذيب مي‌كنم و خواهان جدايي از او نيستم زيرا براي زندگي مشترك و فرزندانم زحمت‌هاي فراواني كشيده‌ام و نمي‌خواهم با يك امضاء آن را به پايان برسانم.

زن يادآور شد: خانواده‌ي همسرم با مشاهده تغيير رفتارهاي وي، من را به جدايي تشويق كردند زيرا آنها متوجه توهمات همسرم شده بودند و من براي حفظ جان خود و فرزندانم با گذشت از مهريه‌ي ۵۰۰ سكه‌اي، خواهان جدايي از او هستم.

شوهر اين زن در ادامه گفت: ‌مهريه‌ي همسرم را قبلا پرداخت كرده‌ام، سندهاي آن نيز موجود است، او اكنون در ازاي حكم طلاق مهريه‌ي گرفته شده‌ي خود را مي‌بخشد!

قاضي دادگاه بعد از شنيدن اظهارات طرفين حكمي مبني بر طلاق صادر نكرد و رسيدگي به پرونده را به جلسه آينده موكول كرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج