adexo3
۱۷۸۷۹۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ماموریت جدید دولت به وزارت اقتصاد

با تصویب هیات وزیران، وزارت امور اقتصادی و دارایی مامور مذاکره و امضاء پروتکل موقت برای تعیین شرایط اجتناب از اخذ مالیات و تبادل اطلاعات مالیاتی با کشور عراق شد.

ایرنا: بر اساس تصمیم هیات دولت، وزارت امور اقتصادی و دارایی نسبت به انجام مذاکره، پیش امضا (پاراف) و امضای موقت پروتکل اصلاحی موافقتنامه بین ایران و عراق به منظور اجتناب از اخذ مالیات و تبادل اطلاعات در مورد مالیات های بر درآمد و سرمایه تا تصویب نهایی اقدام می کند.

متن مصوبه که در جلسه پانزدهم بهمن ماه جاری به تصویب هیات دولت رسید، به این شرح است:

وزارت امور اقتصادی و دارایی مجاز است با هماهنگی معاونت حقوقی رییس جمهور (امور توافق های بین المللی) و وزارت امور خارجه نسبت به انجام مذاکره، پیش امضاء (پاراف) و امضای موقت پروتکل اصلاحی موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق به منظور اجتناب از اخذ مالیات و تبادل اطلاعات در مورد مالیات های بر درآمد و سرمایه در چارچوب متن پیوست که تائید شده به مهر دفتر هئیت دولت است، ظرف سه سال از تاریخ ابلاغ این تصویب نامه، اقدام و مراحل قانونی را تا تصویب نهایی پیگیری کند.

این مصوبه در تاریخ بیستم بهمن ماه جاری با امضای «اسحاق جهانگیری» معاون اول رییس جمهوری جهت اجرا به وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی و امور خارجه ابلاغ شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج