adexo3
۱۸۰۱۶۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تجمع اعتراضی مقابل سفارت سوییس

جمعی از دانشجویان در اعتراض به قتل سه دانشجوی مسلمان در امریکا، مقابل سفارت سوئیس در تهران تجمع کردند.

واحد مرکزی خبر: جمعی از دانشجویان در اعتراض به قتل سه دانشجوی مسلمان در امریکا، مقابل سفارت سوئیس در تهران تجمع کردند.

در این تجمع، دانشجویان با شعارهای مرگ بر امریکا، مرگ بر داعش امریکایی و مرگ بر اسرائیل، اسلام هراسی قدرت های استکباری و رسانه های حامی رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در این تجمع گفت: بی تردید قتل سه دانشجوی مسلمان در ایالت کارولینای شمالی امریکا ، ریشه در اسلام هراسی و توطئه ده ها ساله استکبار علیه مسلمانان دارد.

هاشمی افزود: وقت آن رسیده است تا سازمان های بین المللی مدعی دفاع از حقوق بشر عملکرد خود را در این باره به نمایش بگذارند تا دنیا بداند که این سازمان ها واقعا از حقوق بشر دفاع می کنند یا از حقوق مستکبران؟

در این تجمع دانشجویان دست نوشته هایی با عنوان شهدای چپل هیل راهتان ادامه دارد، داعش دست ساز سرویس های جاسوسی غرب و مرگ بر حقوق بشر امریکایی در دست داشتند.

دانشجویان همچنین در بیانیه ای از مسئولان وزارت خارجه خواستند تا واکنش درخوری در قبال جنایت قتل این سه دانشجو داشته باشند.

"ضیاء برکات شهروند سوری دانشجوی دانشکده دندانپزشکی و همسر فلسطینی او یُسری ابو صالحه و خواهرش رزان ابو صالحه" در خانه خود در مجتمع مسکونی نزدیک دانشگاه کارولینای شمالی در شهر چپل هیل به ضرب گلوله کشته شدند.

کریگ استفان عامل این جنایت که در بازداشت بسر می برد ، در صفحه فیس‌بوک خود مطالب ضد اسلام و مسلمانان به اشتراک می‌گذاشت و این جنایت را با سلاح شخصی خود مرتکب شد .

قتل این ۳ دانشجو انتقادات گسترده ای را در میان مسلمانان و غیر مسلمان به دنبال داشت ؛ اما رسانه های غربی و نهادهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر درغرب که تبلیغات بسیار گسترده ای را در حمله به ساختمان مجله "شارلی ابدو" که به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص ) اهانت کرده بود ، به راه انداخته بودند، در قبال این جنایت سکوت اختیار کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج