adexo3
۱۸۰۴۳۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

راه اندازی اولین شهربانو در مرکز تهران

غفوری همچنین از راه اندازی واحد هنرکده در این مجموعه خبر داد و گفت: هنرجویان با ثبت نام در این واحد می توانند از کلاس های آموزشی خیاطی، آشپزی، هنرهای صنایع دستی و قالیبافی و... استفاده کنند.

خبرگزاری ایسنا: معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۶ تهران از راه‌اندازی اولین مجموعه فرهنگی و ورزشی شهربانوی شهرداری خبر داد و افزود: این مرکز با مساحت بیش از ۲۳۰۰ متر مربع با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی به زودی افتتاح می شود.

با بیان اینکه این مجموعه در 8 طبقه افتتاح خواهد شد، گفت: به منظور رفاه حال بانوان و استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات آموزشی، اولین مجموعه فرهنگی و ورزشی شهر بانوی شهرداری منطقه 6 در مساحتی بالغ بر 2300 متر مربع در ضلع شمال غربی میدان سلماس بزودی افتتاح خواهد شد.

وی افزود: تملک و تجهیز مجموعه فرهنگی و ورزشی شهربانو با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی جهت استفاده بانوان در ۸ طبقه شامل ۵ طبقه اداری (۱۰ واحد) همراه با باشگاه ورزشی و سونا و جکوزی راه اندازی می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 6 با اشاره به امکاناتی که در این مجموعه به بانوان ارائه می شود، خاطرنشان کرد: مرکز اشتغال زایی شهربانوی شهرداری منطقه، 6 درصد است تا مهارت های تخصصی را به بانوان آموزش دهد. در این مرکز مزون طراحی و دوخت چادرهای ایرانی با متدهای روز و آموزش دوخت لباس عروس آموزش داده می شود.

غفوری همچنین از راه اندازی واحد هنرکده در این مجموعه خبر داد و گفت: هنرجویان با ثبت نام در این واحد می توانند از کلاس های آموزشی خیاطی، آشپزی، هنرهای صنایع دستی و قالیبافی و... استفاده کنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهراری منطقه 6 تهران، راه اندازی کافی شاپ و رستوران سنتی با غذاهای اصیل ایرانی، آرایشگاه، آتلیه عکاسی کودکان و بزرگسالان از دیگر خدماتی که در این مرکز ارائه می شود.

وی با اشاره به راه اندازی کتابخانه تخصصی در این مرکز افزود: اختصاص کتابخانه تخصصی و سایت کامپیوتری از جمله دیگر امکاناتی است که به همراه کلاس های آموزش زبان و کامپیوتر در این مرکز راه اندازی می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج