۱۸۰۹۲۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

گرفتاری ۵۰۹۷ نفر در برف سنگین قزوین

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین اعلام کرد: بر اثر بارش برف از شب گذشته در استان ۵۰۹۷ نفر در محورهای مواصلاتی استان درگیر برف و کولاک شدند.

ایسنا: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین اعلام کرد: بر اثر بارش برف از شب گذشته در استان ۵۰۹۷ نفر در محورهای مواصلاتی استان درگیر برف و کولاک شدند.

حمید ره‌انجام از انتقال هشت نفر به بیمارستان بر اثر سرمازدگی خبر داد.

وی توضیح داد: با توجه به مسدود شدن هشت محور از ۹ محور مواصلاتی اصلی استان و گیر افتادن مسافران در این مسیرها، امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان قزوین تعداد ۹۸۵ نفر را در پایگاه‌های امداد و نجات ومدارس و مساجد بین راهی در نظر گرفته شده اسکان دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین افزود: قبل از اسکان با دستگاه‌های ذیربط هماهنگی‌های لازم به عمل آمده بود، که حدود ۲۰ نفر را به‌صورت سرپایی مداوا و هشت نفر دیگر را که دچار آسیب بیشتری از سرما دیده بودند را به مراکز درمانی انتقال دادند.

وی اضافه کرد: بستن زنجیر چرخ، ارائه سوخت خودرو با گالن‌های آماده بصورت رایگان، توزیع ۱۶۲۰ تخته پتو، اقلام غذایی به تعداد ۳۰۰۰ بسته از دیگر خدماتی بوده که امدادگران به آسیب دیدگان از کولاک ارائه کردند.

ره انجام تصریح کرد: ۴۳ تیم سه نفره امدادی شامل ۱۲۰ نفر نیروی عملیاتی به همراه ۳۲ دستگاه آمبولانس و ۱۲ دستگاه خودروی ست نجات در شبانه روز گذشته در خدمت هموطنان بوده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین یادآور شد: کلیه عوامل جمعیت هلال‌احمر استان در آمادگی کامل به‌سر می‌برند و برای بازدهی بهتر، نیروهایی که در شب گذشته در عملیات بوده‌اند با نیروهای جدید جایگزین می‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج