adexo3
۱۸۳۳۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

زن جوان طعمه زورگيري شوهر شیشه ای!

مرد شيشه اي که با همدستي همسرش در مشهد زورگيري مي کرد توسط ماموران کلانتري شهيد آستانه پرست دستگير و به پنجه عدالت سپرده شد.

خراسان: مرد شيشه اي که با همدستي همسرش در مشهد زورگيري مي کرد توسط ماموران کلانتري شهيد آستانه پرست دستگير و به پنجه عدالت سپرده شد.

چند روز قبل جواني با پليس ۱۱۰ تماس گرفت و گفت: زن و مردي در خيابان آيت ا... بهجت با تهديد چاقو از من زورگيري کرده اند.

در پي دريافت اين خبر و با توجه به اهميت موضوع، سرهنگ مجيد کياني مقدم (رئيس کلانتري شهيد آستانه پرست) دستور داد تا نيروهاي گشت کلانتري ماجرا را مورد رسيدگي قرار دهند.

حدود ۱۲ شب بود که ماموران انتظامي به محل اعلام شده عزيمت کردند. شاکي ۲۵ ساله در تشريح ماجراي زورگيري به ماموران انتظامي گفت: مالک يک تعميرگاه شمار ه تلفن همراه مرا به زن جواني داده بود که من نمي شناختم.

وي افزود: هنگامي که با خودرو پرايد در حال رانندگي بودم زن جوان با من تماس گرفت و با دادن نشاني هاي مالک تعميرگاه از من خواست تا او را در بولوار عبدالمطلب ببينم. من هم سر قرار رفتم و او را که زني حدود ۲۴ ساله بود سوار پرايد کردم.

سپس آن زن از من خواست تا به سمت بولوار هدايت بروم. وقتي داخل کوچه اي تاريک در بولوار هدايت شدم ديدم مردي کنار کوچه ايستاده است. آن زن از من خواست تا آن مرد را نيز سوار کنم.

هنوز چند لحظه اي نگذشته بود که ناگهان مرد مسافر چاقويي را زير گلويم گذاشت و با تهديد به مرگ مبلغ ۴۰ هزار تومان از من گرفت و گفت: من شيشه مصرف کرده ام و تو بايد مبلغ ۵۰۰ هزار تومان ديگر بدهي اما من که ديگر پولي همراه نداشتم به آن ها گفتم من الان اين مبلغ را ندارم.

شاکي اين پرونده ادامه داد: آن زن و مرد که بعد فهميدم زن و شوهر هستند پرايدم را از من گرفتند و گفتند چند ساعت بعد بايد ۵۰۰ هزار تومان به محلي در بولوار راه آهن بياوري تا خودروات را تحويل بدهيم. پس از آن من اين مبلغ را تهيه کردم و به آدرس بولوار راه آهن رفتم و با دادن اين پول پرايدم را از آنان پس گرفتم.

وي اضافه کرد: آن زوج بعد از گرفتن پول ها داخل گاراژ رفتند و درون يک چاله سرويس تعويض روغن مخفي شدند. اين گزارش حاکي است: ماموران انتظامي با شنيدن اظهارات شاکي و با هماهنگي مقام قضايي، داخل تعميرگاه رفتند ولي متهمان درون سوراخي که داخل چاله سرويس بود گير کرده بودند و نمي توانستند بيرون بيايند بنابراين نيروهاي انتظامي از آتش نشاني و نيروهاي يگان امداد کمک خواستند.

دقايقي بعد ماموران آتش نشاني با استفاده از تجهيزات و امکانات موجود موفق شدند زوج سارق را از داخل سوراخ بيرون بکشند و تحويل ماموران بدهند.در بازرسي از دو متهم مذکور سوئيچ ۲ خودرو پرايد و پژو، يک قبضه چاقو و ۳ عدد دزدگير کشف و ضبط شد.

متهمان که براي انجام بازجويي به دايره تجسس کلانتري شهيد آستانه پرست منتقل شده بودند به زورگيري از جوان پرايدسوار اعتراف کردند.

آنان پس از تکميل تحقيقات و به دستور مقام قضايي در اختيار کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفتند تا بررسي هاي بيشتري درباره ديگر سرقت هاي احتمالي آنان انجام شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج