اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۸۳۶۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نشست خبری یک کارگردان حاشیه ساز شد

حسین فرحبخش در نشست مطبوعاتی که برای این فیلم برگزار شده به خبرنگاران تندی کرده و در پاسخ یکی از دوستان روزنامه نگار که به این فیلم انتقادی داشته گفته است: «در اسلام داریم که باید جواب سلام ابله را هم داد!»

نشست خبری یک کارگردان حاشیه ساز شد

تماشا : حسین فرحبخش در نشست مطبوعاتی که برای فیلم «زندگی خصوصی» برگزار شده به خبرنگاران تندی کرده و در پاسخ یکی از دوستان روزنامه نگار که به این فیلم انتقادی داشته گفته است: «در اسلام داریم که باید جواب سلام ابله را هم داد!»

آقای فرحبخش در اسلام نداریم که باید ادب را حتی در برابر دشمن هم حفظ کرد؟ شما از این دست کنایات غیرمحترمانه در خیلی از مصاحبه هایتان داشته اید و هنوز یادمان نرفته که گفتید منتقد پوشیدنی است یا خوردنی؟ شاهد بودیم که شما در جواب یک دوست دیگر روزنامه نگار که از شما درباره حقیرشمردن زن در فیلم پرسیده گفته اید: «آخر جلسه یک رساله می دم خدمتتون!»

نشست خبری یک کارگردان حاشیه ساز شد

واقعا این جوابی محترمانه به یک منتقد است؟ هنرمند (اگرچه استفاده از این واژه برای عموم کارگردانان جای مباحثه است!) صبر دارد و باید درباره اثرش پاسخگو باشد حتی اگر سوال بیراه و بی منطق باشد. گویا شما شمشیر را از رو بسته اید و کمتر مسالمتی با اهالی رسانه و منتقدان که مهم ترین مخاطبان شما هستند دارید.

شاید به همین خاطر هم باشد که به نظر برخی از دوستان، سینمای بدنه و گیشه که علاقه مندانش مخاطبان فیلم فارسی هستند، برای شما جای مناسب تری است تا ساختن فیلمی ملودرام که می خواهد از فیلم دنیا و match point وودی آلن(!) گرته برداری کند. بازگشت به همان دوران کلاغ پر و دیگر آثاری که... بگذریم. در آن صورت لااقل نیازی به چشم در چشم شدن شما با این قشر نبود و نه شما نیازی به تاخت و تاز در این حیطه داشتید نه دوستان ما مجبور بودند برای پاسخ این رفتار وقت بگذارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج