اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۸۳۹۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

روایت افخمی از کودتای اسکاری مخملباف

انتقادات تند و تیز بهروز افخمی از محسن مخملباف و فرج الله سلحشور که در گفت و گویی با نشریه نسیم بیداری مطرح شده، ازجمله خبرهای خواندنی دیروز بود.

روایت افخمی از کودتای اسکاری مخملباف

هفت صبح: انتقادات تند و تیز بهروز افخمی از محسن مخملباف و فرج الله سلحشور که در گفت و گویی با نشریه نسیم بیداری مطرح شده، ازجمله خبرهای خواندنی دیروز بود.

به گزارش سایت پارس توریسم، افخمی با مزخرف خواندن فیلم های مخملباف، گفته است: «مخملباف اساسا در تمام سال هایی که در سینمای ایران حضور داشت نسبت به همه فیلمسازان دیگر حسادت داشت و هر کاری می توانست برای عقب نگه داشتن دیگران می کرد. فرق نمی کرد من باشم یا مهرجویی.

مخملباف آدم حسودی بود اما شکل ایدئولوژیک به کارهایش می داد. رفتارش در برابر فیلم اجاره نشین ها و تهدید به ترور مهرجویی را بسیاری شنیده اند اما احتمالا کمتر شنیده اید کسی که باعث شد بچه های آسمان مجیدی اسکار را از دست بدهد، محسن مخملباف بود.

مخملباف اما با یک حرکت کودتایی، فرم هایی را که مختص معرفی فیلم به آکادمی اسکار است را از وزارت ارشاد خارج کرد و با سید محمد خاتمی و چند نفر دیگر در ریاست جمهوری جلسه فوری گذاشت و فیلم گبه را به آکادمی معرفی کرد و وقتی ارزیابان ارشاد متوجه این اتفاق شدند، دیگر کاری از دستشان برنمی آمد، زیرا اگر می گفتند این فیلم نماینده ایران نیست، تلقی این خواهد بود که دولت فیلم گبه را ممنوع کرده و وضع برای بچه های آ سمان خیلی بد می شد... مخملباف در تمام سال های حضور در ایران از یک طرف فیلم های مزخرف ساخت و از طرف دیگر سعی کرد جلوی موفقیت دیگران را هم بگیرد.»

بهروز افخمی در بخش دیگری از این مصاحبه با انتقاد از فرج الله سلحشور گفته: «فیلمسازی بلد نیستند و انتظار پول مفت دارند و بعضا باج خواهی می کنند.

به نوعی رفتار مخملبافی دارند، به گونه ای که با پرونده سازی برای دیگران، فیلم هایی بسازند که هیچ کس حاضر نیست آن را ببیند. بعد هم داستان را وارونه تعریف می کنند که بله به ما گفتند دیگر فیلم دفاع مقدس نسازید.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج