۱۸۵۱۷۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شعب کشيک بانک صادرات در آستانه سال نو

بانک صادرات ايران در آستانه فرا رسيدن نوروز به منظور خدمات رساني مطلوب تر به مشتريان، زمان فعاليت شعب کشيک خود در روزهاي پاياني سال ٩٣و ايام تعطيل نوروز سال ٩٤ را اعلام کرد.

عصر ایران: بانک صادرات ايران در آستانه فرا رسيدن نوروز به منظور خدمات رساني مطلوب تر به مشتريان، زمان فعاليت شعب کشيک خود در روزهاي پاياني سال ٩٣و ايام تعطيل نوروز سال ٩٤ را اعلام کرد.

اين بانک در جهت رفاه حال مشتريان و هموطنان تعداد ٦١٥شعبه خود را به عنوان شعب کشيک ایام پایانی سال٩٣ اعلام که ساعت فعاليت آنها در تهران از روز شنبه ١٦/١٢/٩٣ از ساعت ٣٠/٧ الی ٤٥/١٦ و در ساير شهرستانها از ساعت ١٥/٧ الي ٣٠/١٦ تعيين نموده و بر اساس اين گزارش کلیه شعب اين بانک از تاریخ ٢٣ اسفندماه بر اساس برنامه زمان بندي شده در تهران از ساعت ٣٠/٧ الی ٣٠/١٧ و در شهرستانها از ساعت ١٥/٧ الی١٧ به مشتريان خدمات ارايه مي نمايند.

شايان ذکر است اين بانک به منظور ارايه خدمات مطلوب و رفاه حال مشتريان تمهیداتی برای روز جمعه ٢٩ اسفندماه ٩٣ در نظر گرفته و شعب کشیک این بانک از ساعت٩ الی ١٣ مهیاي خدمات دهی به مشتریان می‌باشند و در روزهای ١، ٢و ٣ فروردین ماه سال ٩٤ نيز نیز تعداد ٣٣٤ شعبه کشيک از ساعت ٩ الی ١٢ در سراسر کشور آماده ارايه خدمات بانکي به هموطنان هستند.

همچنین درجهت ارایه خدمات به هموطنان تمهیدات ویژه ای برای استانهای مسافرپذیر در نظر گرفته شده و شعب کشیک این بانک در روز چهارشنبه ١٢ فروردین ٩٤ از ساعت٩ الی١٢ مهیای خدمت دهی به مشتریان می باشند.

گفتني است کليه مشتريان اين بانک مي توانند جهت کسب اطلاع بيشتر از خدمات شعب با مرکز صداي سپهر ٠٩٦٠٢ تماس و يا به سايت اين بانک به نشاني www.bsi.ir مراجعه نمايند و برای انجام امور مالی خود از ابزارهای الکترونیکی همچون خودپردازها ، دستگاه‌های pos ، همبانک، بانکداری اینترنتی و... این بانک بهره ببرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج