adexo3
۱۸۵۱۸۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مورد عجیب وزیر نفت و فرهاد مجیدی!

تا دیروز فکر می کردیم ملاقات های بی دلیل و نامشخص با ستاره ها فقط مختص دولت احمدی نژاد بود و ژنرال های کابینه آقای روحانی، آنقدر دنیا دیده هستند که درخواست دیدار با یک ورزشکار یا بازیگر سینما، وسوسه شان نکند.

مورد عجیب وزیر نفت و فرهاد مجیدی!





هفته نامه تماشاگران امروز: تا دیروز فکر می کردیم ملاقات های بی دلیل و نامشخص با ستاره ها فقط مختص دولت احمدی نژاد بود و ژنرال های کابینه آقای روحانی، آنقدر دنیا دیده هستند که درخواست دیدار با یک ورزشکار یا بازیگر سینما، وسوسه شان نکند.

فکر می کردیم فقط در دولت احمدی نژاد است که یک ستاره می تواند لابی کند و برود دفتر وزیر یا معاون رییس جمهور و چند روز بعد شایعه شود که مجوز واردات خودرو گرفته که چند صد میلیون تومان هم می ارزد.

مورد عجیب وزیر نفت و فرهاد مجیدی!

سه شنبه گذشته چشم مان روشن شد به عکسی که فرهاد مجیدی در اینستاگرامش گذاشته بود کنار آقای زنگنه و زیرش نوشته بود: «دیدار با وزیر نفت، مرد دوست داشتنی و فرمانده مقتدر جنگ نفتی» و یادمان آمد که فرهاد مجیدی عزیز، چقدر با محمود احمدی نژاد هم رابطه اش دوستانه بود و یادمان آمد که بعد از آن بازی سالنی معروف که احمدی نزاد به افتخار مورالس، رییس جمهور بولیوی برگزار کرد، چه شایعاتی به راه افتاد در مورد مجیدی و ستاره هایی که در آن بازی به میدان رفتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج