۱۸۵۲۷۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مدیرعامل شرکت پشتیبانی اموردام خبر داد

توزیع مرغ و گوشت برای کاهش قیمت

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام از ادامه کاهش و تعادل قیمت در بازار گوشت قرمز و سفید خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده درصددیم ۱۲ هزار تن گوشت مرغ و گوشت قرمز را تا پایان سال توزیع کنیم که بازار این محصولات متعادل شود.

خبرگزاری ایسنا: مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام از ادامه کاهش و تعادل قیمت در بازار گوشت قرمز و سفید خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده درصددیم ۱۲ هزار تن گوشت مرغ و گوشت قرمز را تا پایان سال توزیع کنیم که بازار این محصولات متعادل شود.

مصطفی یاسایی که در نشست خبری امروز سخن می گفت اظهار کرد: از ابتدای امسال و با هدف حمایت از تولیدکنندگان خرید گوشت مرغ در دستور کار شرکت پشتیبانی امور دام قرار گرفت به گونه ای که تا حدود هفتم بهمن ماه ۱۳۵ هزار تن گوشت مرغ خریداری و ذخیره سازی شد که به همراه ذخایر موجود به ۱۵۰ هزار تن رسید.

وی افزود: اما از هفتم بهمن ماه در راستای افزایش قیمت گوشت مرغ در بازار توزیع این محصول آغاز شد به گونه ای که تاکنون حدود ۲۰ هزار تن آن به بازار تزریق شده است و همین توزیع سبب شد تا از هفته گذشته شاهد کاهش قیمت گوشت مرغ باشیم.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام ادامه داد: براساس بررسی های انجام شده در بازار استان‌های مختلف میانگین قیمت گوشت مرغ در کشور طی ماه های اخیر هیچ گاه از کیلویی از ۷۸۰۰ تومان فراتر نرفته بود و با توزیع ذخایر شرکت پشتیبانی امور دام طی هفته گذشته این قیمت به ۷۶۰۰ تومان کاهش یافت و نشان می دهد با توزیع حدود ۱۰ هزار تن دیگر تا پایان امسال می توانیم به قیمت منطقی ۷۰۰۰ تومانی وزارت جهاد کشاورزی برسیم.

به گفته یاسایی، خرید گوشت قرمز نیز یکی دیگر از وظایف شرکت پشتیبانی امور دام بود که توانستیم از ابتدای امسال تاکنون حدود ۱۸ هزار تن گوشت قرمز خریداری شده را در بازار توزیع کنیم.

وی با بیان این‌که حدود پنج درصد (۳۵۰۰ تن) از گوشت قرمز توزیع شده در بازار وارداتی بوده است، گفت: با توجه به تولید حدود ۸۰۰ هزار تنی گوشت قرمز در کشور به نظر می رسد گوشت وارداتی برزیلی حدود پنج درصد در تامین نیاز مصر‌ف‌کنندگان نقش دارد.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام اعلام کرد:‌تا پایان امسال درصددیم حدود ۲۰۰۰ تن گوشت قرمز تا پایان امسال در بازار تزریق کنیم به گونه ای که هر کیلوگرم گوشت قرمز در سردخانه ۱۷۵۰ تومان بوده و حدود ۱۹ هزار تومان به دست مصر‌ف‌کنندگان خواهد رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج