adexo3
۱۸۶۴۷
۴ نظر
۵۰۲۹
۴ نظر
۵۰۲۹
پ

قتل عام هولناک ۶ عضو خانواده با تبر و کارد!

از آنجایی که فرزند آخر خانواده بوده توسط برادرانش مورد زورگویی قرار می گرفت و از طرفی یه علت مخالفت خانواده با ازدواج وی با یک دختر ایرانی در زمانی که همگی در خواب بودند، آنان را با استفاده از...

ایرنا: فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی قاتل شش عضو یک خانواده افغان در ساری خبر داد و گفت: قاتل که فرزندآخر این خانواده بود در روزهای اخیر توسط ماموران آگاهی استان بازداشت شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا مسکنی در تشریح جزییات نحوه شناسایی و بازداشت قاتل پرداخت و افزود: قاتل که همان شاهد اولیه صحنه جنایت و از اعضای باقیمانده خانواده مقتولان بوده با توجه به رد همه فرضیات پلیس و اظهارات ضد و نقیض، وی مورد ظن کارآگاهان انتظامی استان قرار گرفت و در تحقیقات و بازجویی ها لب به اعتراف گشوده و به قتل اعتراف کرد.

وی در مورد علت و انگیزه قتل خانواده اش به پلیس، اظهارداشته است که؛ از آنجایی که فرزند آخر خانواده بوده توسط برادرانش مورد زورگویی قرار می گرفت و از طرفی یه علت مخالفت خانواده با ازدواج وی با یک دختر ایرانی در زمانی که همگی در خواب بودند، آنان را با استفاده از تبر و کارد آشپزخانه به قتل رسانده است.

وی بیان داشت: با شناسایی و دستگیری قاتل، متهم در حضور نماینده دستگاه قضایی پس از تشریح صحنه جرم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

فرمانده انتظامی مازندران تصریح کرد: در پی مراجعه سراسیمه فردی به نام علی ۱۹ ساله از اعضای یک خانواده تبعه افغان به ماموران کلانتری ۱۴ ساری مبنی بر وقوع قتل شش نفر از اعضای خانواده اش، ماموران برای بررسی موضوع به محل جنایت اعزام شدند.

سردار مسکنی اظهارداشت: با توجه به عمق فاجعه و پیچیدگی علت و انگیزه این جنایت هولناک، موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی انتظامی مازندران قرار گرفت که در نتیجه با تلاش شبانه روزی و یک هفته کار اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی متهم به قتل که هفته گذشته مرتکب این قتل ها شده بود، شناسایی و دستگیر شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      افاغنه به خودشون هم رحم نمی کنن

    • هستی

      خوب بعد تو خبر قبلی که در مورد افغانیا بود و ما اعتراض کردیم به حضور افغانها تو ایران بهشون بر خورده بود اینم یکی دیگه حالا این که از خودتون بودن اینجوری کردید چه برسه به غریبه

    • فاران

      قتل چقدر آسان شد ، هر کسی به هر دلیلی دست به کار میشه و آشنا و بیگانه رو به قتل میرسونه .

    • محمدعلی

      این گونه فجایع و جنایت ناشی ازسوء تربیتی است که از درون خانواده سر چشمه گرفته و عوامل جانبی از قبیل آوارگی و بی خانمانی و تلاش برای زنده ماندن در کنار بی باوری و بی ایمانی تبدیل به یک بیماری درونی لاعلاج میشود.پناه بر خدا،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج