adexo3
۱۸۶۷۰۴
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

بازداشت وام گیرنده ۶۵۰۰ میلیارد تومانی

یک منبع مطلع از بازداشت فرد وام گیرنده ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی خبر داد که بدون ارایه ضمانت نامه های کافی این تسهیلات را گرفته بود.

ایرنا: یک منبع مطلع از بازداشت فرد وام گیرنده ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی خبر داد که بدون ارایه ضمانت نامه های کافی این تسهیلات را گرفته بود.

این منبع مطلع همچنین گفت: دستگاه قضایی که این فرد را بازداشت کرده، اطلاعات تکمیلی را بعدا اعلام خواهد کرد.

رییس قوه قضاییه اواخر بهمن ماه در جلسه شورای اداری استان لرستان، به شماری از پرونده های فساد مالی اشاره کرده و گفته بود که در یکی از آنها شخصی بدون ارایه ضمانت نامه کافی، ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از بانک ها وام گرفته است.

به گفته آیت الله صادق آملی لاریجانی، این شخص بخشی از این پول را به صورت ارز از کشور خارج کرده است.

اکبر کمیجانی قائم مقام بانک مرکزی نیز در این رابطه گفته بود که سیستم بانکی در جریان پرداخت بدون وثیقه تسهیلات ۶۵۰۰ میلیارد تومانی بوده و نام آن فرد در فهرست بدهکاران بزرگ بانکی به مسوولان قوه قضاییه اعلام شده است.

کمیجانی درباره بانک هایی که تسهیلات یادشده را به این فرد پرداخت کرده اند نیز گفته بود، «شاید عمده این تسهیلات از یک بانک دریافت شده باشد اما نمی توانم تایید کنم که این گروه از بانک های دیگری تسهیلات دریافت نکرده باشند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      مخصوصأ اينجور خبرها رو منتشر مي كنين ؟! منظورتون چيه ؟! آيا سياستي پشت اين قضيه است ؟! يه جوري قدرت نمائي و نسق كشي؟! خوب توقع دارين مردم چيكار كنن ؟! سياست ايجاد تشنج و تنش و جو بي اعتمادي ؟!!!!!!!!!! حال گيري !؟

    • بدون نام

      وام دهنده ها پس چی پس کی!!!

    • بدون نام

      میشه بگید به چه جرمی .هر که رفت بانک ووام گرفت مجرمه .اون بنده خدا تقاضای وام کرده اونا هم بهش دادن.لابد میبایست به بانک بگه بیشتر وثیقه بگیرید

    • رضا

      اونو ولش کنین، تو محله ما یه نفر هست قالپاق ماشین میدزده. بیاین اونو بگیرین

    • مهدی

      سلام به همه،
      چه جالب!! پرداخت این وامها زیر ساختی مشکل داره، یه بار اون شخصی رو که زیره واریز شدن این وام رو امضا کرد توبیخ و تنبیه کنید و رسانه ای کنید که قضیه از مبدأ حل بشه، نه اینکه یه تیم انگشت شمار تایید و واریز کنن صد نفر بیافتند دنبالش که پس بگیرن، خب به هر کسی هم بدن مسلما دسته رد نمیزنه به سینشون!!
      چرا اینقدر ابتدائی کنترل نمیشه این واریز و برداشت هایه میلیاردی؟!!! چرا؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • هرمان

        دوست خوب من وشما اگه یک وام ازدواج بخواهیم شناسنامه و عقدنامه خودمون و همه ی جد وآبادمون را هم که بیاریم آخرش میگن شما وابسته با قاجاریه هستین به شما وام نمیدیم باور بفرما این بنده خدا هتماً دست اندکار یا وابسته یکی از انفوزی ها بوده وگرنه خود بانک مرکزی هم چنین وامی را حتی به اداره آبخیزداری نداده نه بدون مدرک کافی میدهد پس نتیجه بگیر که سفارش میرزا عبدالطمه بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج