اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۸۷۷۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

جزییات واگذاری سکه به ‌جای عیدی کارمندان

رئیس کل بانک مرکزی از احتمال واگذاری سکه به جای عیدی به کارمندان خبر داد.

مهر / فارس: رئیس کل بانک مرکزی از احتمال واگذاری سکه به جای عیدی به کارمندان خبر داد و گفت: «اگر این تصمیم قطعی شود تا مبلغ ۳۰۰ هزار تومان عیدی کارمندان به صورت سکه و مابقی به صورت پول نقد به آنها پرداخت خواهد شد».

"محمود بهمنی" از احتمال پرداخت عیدی کارمندان به صورت سکه خبر داد و گفت: «البته این طرح هم اکنون در دست بررسی قرار دارد و در صورت تصویب، اجرایی می شود».

رئیس کل بانک مرکزی در پاسخ به این سئوال که مبلغ عیدی کارمندان ۳۵۰ هزار تومان است، بانک مرکزی چه نوع سکه ای را به عنوان عیدی به کارمندان واگذار خواهد کرد، گفت: «اگر دولت بخواهد چنین برنامه ای را اجرایی کند بر روی مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به عنوان واگذاری سکه تصمیم گیری خواهد کرد».

وی ادامه داد: «بقیه این مبلغ به صورت عیدی و نقد در اختیار کارمندان قرار خواهد گرفت».

بهمنی موضوع اصلی در بحث واگذاری سکه به عنوان عیدی کارمندان را زمان تحویل سکه اعلام کرد و گفت: «این سکه ها باید در یک فاصله معقولی در اختیار کارمندان به عنوان عیدی قرار گیرد».

رئیس کل بانک مرکزی گفت: «تعلل در این امر به دلیل این است که ممکن است نتوانیم سکه را ظرف مدت مناسب یعنی تا قبل از عید به کارمندان تحویل بدهیم».

"رحیم ممبینی" -معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور- از پرداخت عیدی کارمندان به مبلغ ۳۵۰ هزار تومان همزمان با واریز حقوق بهمن ماه کارمندان خبر داده بود.

پرداخت عیدی کارمندان دولت با حواله نیم‌سکه/تحویل در شهریورماه

مدیر کل ریالی و نشر بانک مرکزی گفت: تا ۵ اسفند سازمان‌های اجرایی فرصت دارند اسامی کارمندانی که تمایل دارند عیدی را به صورت نیم سکه دریافت کنند اعلام نمایند.

عباس کمره‌ای در جمع خبرنگاران اعلام کرد: از ۲۵ بهمن ماه سال ۹۰ به مدت ۱۰ روز ادارات و سازمان‌ها اجرایی موظف‌اند اسامی آن دسته از کارمندان که تمایل دارند عیدیشان را به صورت نیم سکه دریافت کنند به بانک مرکزی اعلام کنند.

مدیر کل ریالی و نشر افزود: در این راستا ۵۰ هزار تومان از عیدی ۳۵۰ هزار تومانی کارمندان به صورت نقد در اختیار آنان قرار می‌گیرد و ۳۰۰ هزار تومان باقی مانده در قالب نیم سکه به آنان تحویل می‌شود.

به گفته وی: در این چارچوب حواله دریافت نیم سکه قبل از عید تحویل متقاضی شده و در پایان شهریورماه کارمندان نیم سکه خود را دریافت می‌کنند.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج