اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۸۷۷۷۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گرانفروشی و تخلف را گزارش کنید

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر تاکید کرد: هموطنان فقط از دفاتر خدمات مسافرت هوایی مجاز و معتبر که از سازمان هواپیمایی کشور مجوز دارند بلیت خود را خریداری کنند.

خبرگزاری ایرنا: در اطلاعیه شماره ۱۲ ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از هموطنان درخواست شده هرگونه تخلف و گرانفروشی را به مراجع ذیربط گزارش کنند.

به گزارش سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با صدور اطلاعیه ای، بر اعمال حداکثر مجازات برای تخلف و گرانفروشی خدمات گردشگری، از هموطنان خواست با مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی آنرا به مراجع ذیربط گزارش کنند.

در اطلاعیه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر آمده است: با هرگونه تخلف احتمالی و گران فروشی خدمات و افزایش قیمت ها در واحدهای مرتبط با صنعت گردشگری مطابق با حداکثر مجازات های پیش بینی شده رفتار خواهد شد.

مسافران و گردشگران می توانند شکایات و انتقادات خود، در خصوص نحوه عملکرد تاسیسات و موسسات گردشگری را از طریق سامانه 09629 ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و یا تلفن 124 سازمان تعزیرات حکومتی در تمامی استانها به اطلاع مسوولان اطلاع دهند.

این اطلاعیه می افزاید: کلیه مراکز و تاسیسات گردشگری موظف به نصب نرخنامه مصوب ممهور به مهر مرجع ذیربط در محل رویت عموم مسافران و گردشگران هستند.

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر تاکید کرد: هموطنان فقط از دفاتر خدمات مسافرت هوایی مجاز و معتبر که از سازمان هواپیمایی کشور مجوز دارند بلیت خود را خریداری کنند

مسافران می توانند با مراجعه به سایت سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به آدرسwww.cao.ir لیست دفاتر مجاز را مشاهده کنند و هرگونه گرانفروشی، فروش بلیت چارتری تک بدون تور و سایر تخلفات آنرا به سازمان هواپیمایی کشوری گزارش کنند تا با متخلفان برخورد شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج