adexo3
۱۸۷۷۹۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تزریق داروهای تقلبی و نابینایی بیماران

سخنگوی کیمسیون بهداشت و درمان مجلس از بررسی تزریق داروهای تقلبی چشم اواستین به برخی از بیماران در تعدادی از بیمارستان های خصوصی با حضور مسوولان سازمان غذا و دارو خبر داد.

خبرگزاری ایرنا:سخنگوی کیمسیون بهداشت و درمان مجلس از بررسی تزریق داروهای تقلبی چشم اواستین به برخی از بیماران در تعدادی از بیمارستان های خصوصی با حضور مسوولان سازمان غذا و دارو خبر داد.

محمدحسین قربانی درباره جلسه عصر روز یکشنبه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، افزود: سازمان دامپزشکی گزارشی درباره عملکرد یکساله این سازمان و همچنین نحوه کنترل بر کشتارگاه ها ارایه کردند.

وی ادامه داد: همچنین مسوولان سازمان غذا و دارو گزارشی درباره مشکلاتی که در برخی از بیمارستان های خصوصی به علت تزریق داروهای تقلبی به بیماران و در نتیجه نابینایی این افراد شده بود ارایه کردند.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس اظهار داشت: همچنین قرار شد تا سازمان غذا و دارو نظارت گسترده تری بر مراکز درمانی داشته باشد و کمیسیون بهداشت نیز اعلام آمادگی کرد تا حمایت های لازم را در این خصوص انجام دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج