۱۸۷۸۱۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

دستگیری دندانپزشک کلاهبردار در یزد

فرمانده انتظامی مهریز استان یزد از دستگیری یک دندانپزشک قلابی که اقدام به کلاهبرداری و فعالیت غیرقانونی پزشکی می کرد خبر داد.

پایگاه خبری پلیس: فرمانده انتظامی مهریز استان یزد از دستگیری یک دندانپزشک قلابی که اقدام به کلاهبرداری و فعالیت غیرقانونی پزشکی می کرد خبر داد.

سرهنگ منوچهر نصیری گفت: این فرد اقدام به فعالیت های غیرقانونی دندانپزشکی، ترمیم و ساخت دندان می کرد که مورد شناسایی و دستگیر شد.

نصیری افزود: این دکتر قلابی با صدور کارت تبلیغاتی در سطح شهر مهریز و با تاسیس غیرقانونی یک مطب دندانپزشکی در مهریز فعالیت داشت.

این مسوول اظهار داشت: در این راستا مأموران اطلاعات و امنیت مهریز با قرار دادن موضوع در دستورکار و با هماهنگی مقام قضائی، وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مهریز گفت: همچنین با هماهنگی مقام قضائی از مطب وی بازرسی بعمل آمد و ابزار الات ترمیم دندان و عمل جراحی و لوازم پزشکی غیرقانونی کشف و ضبط و محل فعالیت وی پلمپ شد.

نصیری تصریح کرد: متهم که دارای مدرک دیپلم و فاقد هرگونه مجوز و مدرکی بود عمل جراحی های خود را در مطبش انجام می داد و از این طریق سود کلانی به دست آورده بود.

وی گفت: پس از دستگیری و تشکیل پرونده، متهم به زندان مرکزی یزد منتقل شد که تحقیقات بیشتر در خصوص شناسایی مراجعه کنندگان و ارائه شکات شهروندان ادامه دارد.

مهریز 50 هزار نفری در 30 کیلومتری شهر یزد قرار دارد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد جواد

      این اقای دندانپزشک که میگویند قلابی است . انطور هم قلابی نبوده ونیست. این بابا نسل اندر نسل دلاک بودند.دلالک ها هم سر اصلاح میکردند هم ختنه میکردند. هم دندان میکشیدند. حالا بیچاره پارتی نداشته که برود یک کاغذ پاره قلابی بگیرد و این هم بشود بله اقای دکتر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج