۱۸۹۰۶۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مصاحبه هارف با CNN درباره مذاکرات و توافق

سخنگوی وزارت خارجه ی آمریکا در گفت و گوی اختصاصی با شبکه تلویزیونی سی. ان ان، با اشاره به وجود برخی اختلاف های فنی و سیاسی در مذاکرات هسته ای، تاکید کرد که این مذاکرات به نقاط بسیار باریک و حساسی رسیده است.

ایرنا: ماری هارف در گفت و گوی اختصاصی با شبکه تلویزیونی سی. ان ان گفت: مذاکرات هسته ای با ایران به نقاط بسیار باریک و حساسی رسیده است و مذاکره کنندگان در لوزان سوئیس روی جزئیات مربوط به یک توافقنامه درباره ی برنامه ی هسته ای ایران کار می کنند.

ما ضرب الاجل پایان ماه مارس را پیش روی خود داریم و تلاش می کنیم تا در زمان باقیمانده پیشرفت های زیادی داشته باشیم. گفت و گوها دشوار است و هنوز مسائل و اختلاف های فنی میان دو طرف وجود دارد که در روزهای آینده باید درباره ی آن کار شود. البته مشکلات سیاسی زیادی هم وجود دارند که باید روی آنها کار شود.

هارف در بخش دیگری از مصاحبه ی اختصاصی خود با شبکه ی خبری سی. ان. ان گفت: تصمیمات سیاسی بسیاری است که مقامات ایران باید جرات داشته باشند و تصمیم گیری های سختی اتخاذ کنند.

مذاکره کننده های هسته ای ایران بارها تاکید کرده اند که از حقوق هسته ای ملت ایران دست نخواهند شست و غرب برای رسیدن به توافق هسته ای با ایران باید از زیاده خواهی های نامعقول خود دست بردارد.

بنابر گزارش، سخنگوی وزارت خارجه ی آمریکا در پاسخ به اینکه بزرگترین مانع در مسیر رسیدن به توافق با ایران چیست، گفت: به نظر من پاسخ دادن به این پرسش بسیار مشکل است. کار بسیار سخت، دشوار و پیچیده است. موانع زیادی در مسیر است که بر روی یکدیگر تاثیر می گذارند و همین کار را پیچیده کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج