اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۸۹۸۳۷
۱۱ نظر
۵۰۰۷
۱۱ نظر
۵۰۰۷
پ

هم اینک زمان بمباران تاسیسات ایران است

«لویی گومرت» نماینده جمهوریخواه در یک برنامه رادیویی به مجری برنامه گفت که الان زمانی است که باراک اوباما به عنوان رییس کل نیروهای مسلح آمریکا باید ایران را بمباران کند.

خبرگزاری فارس: یک قانونگذار تندروی آمریکایی در سخنانی سخیف گفت: تنها راهی که تهران مجاب شود تا غرب را در نظر گیرد همانا نمایش قدرت نظامی است.

«لویی گومرت» نماینده جمهوریخواه حوزه اول انتخابیه تگزاس که برای نخستین‌بار در 12 ژانویه 2005 میلادی به‌عضویت این مجلس درآمد، در یک برنامه رادیویی به مجری برنامه گفت که الان زمانی است که باراک اوباما به عنوان رییس کل نیروهای مسلح آمریکا باید ایران را بمباران کند.

به گزارش وبگاه آمریکایی «ولدنت دیلی» گومرت در جریان این مصاحبه رادیویی گفت: «باید دولت اوباما را تشویق به نابودی تاسیسات هسته‌ای ایران کنیم. این موضوعی جدی است و من فکر نمی‌کنم که مجبور باشیم اسرائیل را در این مرحله تنها بگذاریم تا ایران را بمباران کند. من فکر می‌کنم الان زمان بمباران ایران و هرچیزی است که شبیه به تاسیسات هسته‌ای با سانتریفیوژ است می‌باشد. هم اینک زمان بمباران است.»

گومرت همچنین در این مصاحبه نسبت به رویکرد اتخاذ شده کاخ سفید در توافق هسته‌ای با ایران ابراز ناامیدی کرد و گفت: «تنها راهی که تهران مجاب شود تا غرب را در نظر گیرد همانا نمایش قدرت نظامی است.»

گومرت در ادامه سخنان گستاخانه خود گفت: «نیاز است تا آشکارا به ایران بگوییم که می‌توانید با رییس جمهور ما چنین بازی احمقانه‌ای کنید ولی مردم آمریکا خریدار رفتار شما نیستند و شما بهای اقدام‌های خود را خواهید پرداخت.»

وی در ادامه این مصاحبه رادیویی گفت:«باید این پیام را انتقال دهیم که راه حل دیپلماتیکی وجود ندارد، باید به ایرانی‌ها بگوییم برای از بین بردن آن‌ها جدی هستیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی رضا

      سالهاست که دارن همینو میگن. ولی تابحال جرعتشو نداشتن.

    • محمدباقر

      امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند اگر بیاد نابودشان می کنیم هیچ جراتی نمی توانید بکنید

    • بدون نام

      حالا یه بچه حرفی زده غلط زیادی کرده جدی نگیرین

    • بدون نام

      جمع کن بابا

    • سیاوش

      از قدیم می گویند سگی که پارس می کند گاز نمی گیرد.

    • بدون نام

      خفه شو یانکی

    • مسافرکوچولو

      گمشو

    • بدون نام

      اشغال حمله کن تا خام خام بخورمت

    • سرباز فدایی وطن

      چو ایران نباشد تن من مباد...
      این بنده بدبخت خدا که سهامدار کارخانه های اسلحه سازیه و هر جنگی براش به مثابه انباشت دلارهای بیشتر در حساب بانکی اش است ظاهرا مبتلا به آلزایمر شده باید یادش بیاریم که ما ایرانیان8سال جلوی بیش از30کشور جهان با دست خالی و با توکل به خدای یکتا ایستادیم و متجاوزان به خاک مقدس ایران زمین رو با خفت و خواری و ذلت از مرزهای اهورایی ایران زمین بیرون راندیم در طول تاریخ هر بار که این مرز پرگهر و خاک زر نگار مورد هجوم دشمن پلید قرار گرفته دلاور مردان و شیر زنان ایرانی سپر مرزها شدند قسم به پروردگار یکتا قسم به کشور عزیزتر از جانمان ایران اگر کسی قصد بکنه به وطن یا مردممان تعدی بکنه دنیا رو بهش جهنم میکنیم.

    • بدون نام

      چه غلطا

    • ابراهیم

      یه سوال از دولتمردان امریکایی شما در جنگهایتان تا الان به کدام کشور مطرح حمله کرده اید؟ هرچه حمله وحشیانه داشته اید به کشورهای مثل افغانستان سوخته بوده یا عراق بی درو پیکر بوده ایا این هنر است ؟ فقط یک جمله ما کشوری مطرح هستیم ازموده را ازمودن خطاست کاری نکنید بعضیها در داخل کشور ما کراوات میبندند انرا باز کنند و چفیه ببندند!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج