اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۹۰۲۴
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

پوشش ایرانی اسلامی در ادارات از فروردین

پوشش طراحی شده برای خانم‌های شاغل در دستگاه‌های دولتی از جمله استانداری تهران از فروردین‌ماه اجرا می شود.

مهر: استاندار تهران با بیان اینکه اجرای طرح ساماندهی پوشش اداری باید مبتنی بر پذیرش اجتماعی افراد باشد، گفت: پوشش طراحی شده برای خانم‌های شاغل در دستگاه‌های دولتی از جمله استانداری تهران از فروردین‌ماه اجرا می شود.

مرتضی تمدن در مراسم رونمایی از لباس فرم زنان شاغل استانداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی تهران با تاکید بر ضرورت اهمیت تجلی فرهنگ در روش‌ها و آثار زندگی گفت: طرح تحول اجتماعی از گام‌های موثری است که برای توسعه فرهنگ در کشور به تصویب رسیده است.

به گفته وی، اجرای ساماندهی پوشش اداری کارکنان دولت به صورت طرح ملی از استان تهران آغاز شده و در ادامه به تمام دستگاه‌های اجرایی دولت در سراسر کشور منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه توجه به مسایل فرهنگی و اجتماعی به عنوان حرکت اصلی اقدامات دولت خدمتگزار است اظهارکرد: طرح تحول اقتصادی، اداری و اجتماعی براساس توجه اصلی دولت در جهت اصالت دادن و تکریم مردم در این عرصه انجام شده است.

استاندار تهران همچنین با اعلام اجرای پوشش طراحی شده برای خانم‌های شاغل در دستگاه‌های دولتی از جمله استانداری تهران از فروردین‌ماه گفت: این موضوع با همکاری دستگاه‌های مدیریتی از اواخر فروردین محقق می‌شود.

تمدن با اعلام اینکه طراحی لباس فرم مناسب برای آقایان شاغل هم در دستور کار قرار دارد، افزود: این موضوع مطالبه‌ای از طرف کارکنان دولت بود تا پوشش مناسب با محیط کار و شرایط اداری که جنبه فرهنگی داشته باشد و دارای ویژگی‌های ایرانی ـ اسلامی باشد برای آنان تامین شود.

استاندار تهران در ادامه با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی زیادی که برای رسیدن به الگوی ایرانی و اسلامی پوشش مشاغل دولتی انجام شده است ، عنوان کرد: در این زمینه دولت کمک‌های مالی انجام می‌دهد اما به طور مشخص تامین هزینه‌ها از سوی کارکنان دولت مدنظر است.

تمدن در ادامه با بیان اینکه استفاده از این پوشش‌ها الزامی و اجباری نیست، گفت: اما از این جهت که هر فرد متناسب با محیط کار خود باید لباسی را پیش‌بینی کند طراحی این الگوها در انتخاب پوشش مناسب به افراد کمک می‌کند و حتی اگر بودجه‌ای برای تامین پوشش مناسب تامین نشود در نهایت فرد متناسب با محیط کاری خود لباسی را تهیه می‌کند.

وی با بیان اینکه پیچیدن یک نسخه یکسان برای تمام ادارات اشتباه است، گفت: ویژگی دوم این پوششها قابلیت انطباق آنان با زمان و تنوعشان از حیث توجه به سلایق و شرایط هر شغل است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دختر ایروونی

      هه هههه

    • شری

      فکر خوبیه شاید از این راه بتونیم از شر لباسهای سراپا مشکی خلاص بشیم

    • sima

      کاش مانتو شلوار برای کارکنان دولت به صورت مجانی بدند ماهم راحت میشیم که دیگه حقوقای 400تومنی رابابت خریدمانتو وشلوارخرج نکنیم

    • Mitra

      Mage ta emrooz poosheshe eslami nadashtan

    • shima

      پس آقایون چی؟ مثه همیشه آزاده آزاد! نه؟!!

    • بدون نام

      ببخشیدمگه کارکنان دولت خونشان ازبقیه رنگین ترهست که به اونامجانی بدن مطمئن باشیدهمون کارشمارویک نفردربخش خصوصی انجام میده باحقوق کمتروبدون این ادعااصول ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج