adexo3
۱۹۰۴۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پرونده پر حاشیه پاپ ۹۰ مختومه شد!

برگزاری انتخابات مجلس و شلوغی های شب عید از دلایل برگزاری محدود کنسرت ها تا پایان سال است.

پرونده پر حاشیه پاپ 90 مختومه شد!

هفت صبح : برگزاری انتخابات مجلس و شلوغی های شب عید از دلایل برگزاری محدود کنسرت ها تا پایان سال است.

«جشنواره موسیقی فجر» یکشنبه شب با آخرین اجراهای موسیقی به کار خود پایان داد. در ایام جشنواره موسیقی فجر برج میلاد تهران محل گردهمایی گروه های موسیقی پاپ بود و اغلب چهره های شناخته شده موسیقی پاپ در برج میلاد به اجرای برنامه پرداختند.

پرونده پر حاشیه پاپ 90 مختومه شد!

"خبرگزاری پانا" در گزارشی به لغو یا تغییر کنسرت های موسیقی پاپ پرداخته که این شائبه را به وجود می آورد که حضور گروه های پاپ در برج میلاد در ایام جشنواره جزو آخرین حضورهای پرشور گروه های پاپ شد، چراکه با اعلام برنامه جدید کنسرت های پاپ پس از جشنواره موسیقی فجر، اجراهای زنده خوانندگان پاپ یکی پس از دیگری لغو و یا با تغییر مواجه شدند.

خبرگزاری پانا در گزارشی با اشاره به این تغییرات آورده است: «پس از مشکلات و حاشیه های که اواسط امسال در پشت صحنه کنسرت «سیروان خسروی» رخ داد باعث شد تا کنسرت آخر سال این خواننده هم که پیش از این قرار بود ۲۱ اسفند ماه برگزار شود، لغو و فاقد اعتبار قانونی اعلام شود.

پرونده پر حاشیه پاپ 90 مختومه شد!


این اتفاق در حالی رخ داده که کنسرت بزرگ «فرزاد فرزین» هم که قرار بود در سه روز، و روزی دو سانس در سالن همایش های برج میلاد برگزار شود به یک روز و دو سانس کاهش یابد. البته این موضوع با اعتراض تند این خواننده همراه شد و او در نهایت تصمیم به برگزاری برنامه اش در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی گرفت.

پرونده پر حاشیه پاپ 90 مختومه شد!

از سوی دیگر مشابه این اتفاق برای «بابک جهانبخش» هم افتاد و کنسرت چهار سانسه او به یک اجرا و دو سانس کاهش یافت.

کنسرت های رضا صادقی، محسن یگانه و رضا یزدانی هم کلا لغو شده و به بعد از عید نوروز موکول شده اند.

در این بین تنها خواننده ای که مجوز اجرای بیشتر از یک روز را در برج میلاد اخذ کرده «مازیار فلاحی» است که در روزهای ۲۷ و ۲۸ اسفندماه سال جاری، روزی دو سانس روی صحنه خواهد رفت. گفته می شود قبول اجرای دوسانسه مازیار فلاحی در جشنواره موسیقی فجر سبب جداماندن وی از اتفاقات اخیر شده است.

پیش تر هم در خبرها آمده بود که بعد از اجراهای چهره های مشهور موسیقی پاپ در جشنواره موسیقی فجر، سالن برج میلاد به خواب زمستانی فرو خواهد رفت و هیچ گونه اجرای برنامه ای به جز اجراهای ارگانی در آن برگزار نخواهد شد. شنیده ها حاکی از این است که مسوولان و سیاست گذاران این مجموعه تصمیم گرفته اند دیگر به هیچ اجرای پاپی مجوز برگزاری ندهند و از این پس تمام برنامه های موسیقی پاپ فقط در سالن های «اریکه ایرانیان» و «میلاد نمایشگاه» برگزار خواهد شد.

پرونده پر حاشیه پاپ 90 مختومه شد!

اما این تغییرات تا حدودی قابل پیش بینی بوده است چراکه با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه، طبیعی است که برگزاری کنسرت ها تحت الشعاع قرار می گیرد و از آن سو با اتمام سال در حالی که بسیاری از گروه های موسیقی در جشنواره فجر حضور داشتند، طبیعی است که ریسک برگزاری کنسرت بالاست.

یکی از تهیه کنندگان موسیقی در این باره به هفت صبح گفت: «باتوجه به اینکه اسفندماه اغلب مردم درگیر تدارکات و خرید سال نو هستند و انتخابات مجلس هم پیش رو است، ترجیح می دهم برای برگزاری کنسرت بعد از پایان سال اقدام کنم». شاید همچنان بتوان امیدوار بود که ۹۱ هم شاهد حضور پررنگ گروه های موسیقی پاپ برای برگزاری کنسرت باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج