۱۹۱۱
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

پرداخت ۴۸ ساعته وام ۵ میلیون تومانی!

رئیس شورای عالی هماهنگی مدیران عامل بانکهای دولتی از پرداخت ۴۸ ساعته وام ۵ میلیون تومانی ازدواج در صورت تکمیل پرونده خبرداد و گفت: این مبلغ به صورت نقدی به زوجین پرداخت می‌شود.

محمودرضا خاوری از پرداخت ۴۸ ساعته وام ازدواج در صورت تکمیل پرونده و ارائه تمام مدارک مورد نیاز خبرداد و گفت: اینکه متقاضیان و زوجین در چه مدتی وام ازدواج ۵ میلیون تومانی را دریافت می کنند، بستگی به زمان مراجعه آنها دارد و به محض تکمیل پرونده تا ۴۸ ساعت وام آنها پرداخت می شود.

رئیس شورای عالی هماهنگی مدیران عامل بانکهای دولتی با بیان اینکه پرداخت وام ۵ میلیون تومانی ازدواج به بانکها ابلاغ شده است، افزود: تمام بانکها باید به مصوبه مذکور عمل کنند، رقم ۵ میلیون تومان به صورت نقدی است که به هر یک از زوجین ۲.۵ میلیون تومان پرداخت می شود.

پرداخت 48 ساعته وام  5 میلیون تومانی!

وی تصریح کرد: زوجین برای دریافت وام ازدواج می توانند در سامانه مربوطه در سایت بانک مرکزی ثبت نام نمایند بر این اساس زمان ثبت نام و دریافت وام آنها مشخص می شود.

خاوری با تاکید بر اینکه تاکنون به تمام متقاضیان وام ازدواج پرداخت شده است، عنوان کرد: از ابتدای سال تا نیمه اردیبهشت ماه ۲۰ هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به زوجین پرداخت شده است.

مدیرعامل بانک ملی خاطرنشان کرد: اگر افراد شکایتی در مورد پرداخت وام ازدواج دارند می توانند به مرکز پیام رسانی تلفنی بانک یا اداره بازرسی بانک و یا مستقیما به حوزه روابط عمومی بانک مراجعه نمایند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه بانک ملی حدود ۳۰ درصد از بازار پول و بانک کشور و بیشترین منابع قرض الحسنه بانکها را در اختیار دارد، تصریح کرد: میزان منابع قرض الحسنه بانک ملی ۴ هزار میلیارد تومان است که از این مبلغ نزدیک به ۳ هزار میلیارد تومان تا پایان فروردین ماه پرداخت شده است.

خاوری ادامه داد: از محل بازیافتها هم اکنون منابع لازم برای پرداخت های بعدی شکل گرفته است ونزدیک به ۲۵ میلیون فقره تسهیلات قرض الحسنه در این بانک پرداخت شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

منبع : مهر نیوز
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهاد

      اصلا بگو 1 ساعته.وقتي هر بانكي ميري مگه:نداريم چه فايده؟جان مادراتون كم دروغ بگيد مملكت شده فقط دروغ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قربون ادم چیزفهم

    • mehdi

      خبر قدیمی شده الان ار خونه با اینترنت شماره حساب بده پول تو حسابته

    • حسین

      شما با پنج ملیون فکر میکونید جوانای مملکت دسدشون به جایی بند میشه اینجور تبلیغم میکونید براش با این وضعییت بد جامعه،گرونی وتورمو این اجاره های سنگین فکر میکنیید با پنج ملیون میشه کاری کرد نه جون خودتون،خودتون قضاوت کنید

    • kaveh padash

      چرا وام 5میلیونی اعلام شده ولی در سیستم ثبت نشده است؟

    • رضا عابدی

      ما شرایط 2میلیون وام بیشتر راداریم،ولی از بانک که سوال کردیم گفت:اصلا چنین چیزی نیست.چرا؟

    • مینا

      میشه بازبگین بازپرداخت به چه صورت هست؟

    • محمد

      سلام ببخشید مگه تکمیل پرونده چند روز طول میکشه ما لان 1ماهه ثبتنام کردیم ولی هنوز شعبع ای از بانک تجارت برامون تعیین نکردن چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ما باید چیکار کنیم بانکم زنگ زدیم ولی میگه هنوز پرونده اینجا ارجاع نشده که وام بدیم دست ثبت احواله اونجام میگه دردست بررسی مگه میخان اپولو هواکنن یا پول بلا عوض بدن که انقد دارن بررسی میکنن لطفا جواب منو بدید

    • محمد

      ببخشید ها!!!ولی یه سر بیاین ایلام می بینید شعار دادن یعنی چی؟به کجا دادبزنیم که بابا زندگیم داره میپاشه توروخدا این وام مارو بدین تا عروسی بگیرم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج