۱۹۱۷۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

با صدای پژمان جمشیدی منتشر شد:

آلبوم "۱۱"، با صدای آقای ۱۱ با ۱۱ قطعه!

یک آلبوم دیگر با صدای یک فوتبالیست منتشر و به زودی راهی بازار موسیقی کشور می شود.

آلبوم "11"، با صدای آقای 11 با 11 قطعه!

تماشا : یک آلبوم دیگر با صدای یک فوتبالیست منتشر و به زودی راهی بازار موسیقی کشور می شود. علی اوجی با اعلام این خبر گفت: «آلبوم «11» با صدای آقای شماره «11» تیم ملی فوتبال ایران در سال های نه چندان دور منتشر و به بازار می آید. آقای شماره 11 نه چندان سال های دور تیم ملی فوتبال ایران، خواننده این آلبوم است.

آهنگ های آن را نیز سیروان خسروی، فریدون آسرایی، زانیار خسروی، مهدی یراحی و... ساخته اند. همچنین کارن همایونفر نیز که جوایز متعددی را برای آهنگسازی های خود از جشنواره فیلم فجر دریافت کرده، این افتخرا را به ما داد تا در این آلبوم با ما همکاری داشته و آهنگسازی کند».

آلبوم "11"، با صدای آقای 11 با 11 قطعه!

حضور کارن همایونفر در این آلبوم اتفاق خوبی برای این آلبوم و خواننده اش خواهد بود. اوجی در ادامه یادآور شد: «ترانه های آلبوم «۱۱» را عبدالجبار کاکایی، روزبه بمانی، زهرا عاملی، مریم اسدی و میلاد باران سروده اند».

اوجی در ادامه از عمده ویژگی های این آلبوم گفت: «تجربه کارن همایونفر، نبوغ سیروان و زانیار خسروی، احساس شهاب رمضان و مهدی یراحی و کاربلدی فریدون آسرایی علاوه بر ترانه های قدرتمند عبدالجبار کاکایی و روزبه بمانی، باعث می شود اتفاق ویژه ای برای این آلبوم بیفتد و نسبت به موفقیت آن خوشبین باشم. این آلبوم یک آلبوم ویژه در سال ۱۳۹۱ خواهد بود. صدای لطیف و دوست داشتنی پژمان جمشیدی نیز مزید بر علت استقبال از این آلبوم خواهد بود».

پژمان جمشیدی که پیش از این نیز تجربه خوانندگی را داشته در ادامه خاطرنشان کرد: «دغدغه همیشگی من روی موسیقی بوده و همیشه از کودکی به این کار علاقه داشته و به آن نیز پرداخته ام. همیشه نیز به این اتفاق به چشم یک اتفاق خوب نگاه کرده ام. به همین دلیل بعد از اینکه فوتبال حرفه ای را کنار گذاشتم. به سمت این هنر آمدم».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج