adexo3
۱۹۱۷۳
۳ نظر
۵۱۹۰
۳ نظر
۵۱۹۰
پ

سارقان به این خودرو علاقه شدیدی دارند!

سرهنگ خالقي‌فر در مورد نرخ سرقت خودرو با بيان اينكه سرقت خودرو، سرقت مادر محسوب مي‌شود، گفت: مجرمان براي ارتكاب جرايم خود از خودرو استفاده مي‌كنند.

ایسنا: معاون مبارزه با سرقت پليس آگاهي نيروي انتظامي با بيان اينكه سرقت خودرو، سرقت مادر محسوب مي‌شود، گفت: پرايد از لحاظ آماري بيشتر ميزان سرقت خودرو را به خود اختصاص داده است.

سرهنگ خالقي‌فر در مورد نرخ سرقت خودرو با بيان اينكه سرقت خودرو، سرقت مادر محسوب مي‌شود، گفت: مجرمان براي ارتكاب جرايم خود از خودرو استفاده مي‌كنند.

وي با بيان اينكه اگر بتوانيم ضريب امنيت خودروها را افزايش دهيم خواسته و ناخواسته گامي در راستاي كاهش ساير جرايم نيز برداشته‌ايم افزود: هر مجرمي براي ارتكاب عمل مجرمانه خود به يك وسيله نقليه احتياج دارد و اگر رسيدن به اين وسيله سهل‌الوصول باشد مجرم بهتر مي‌تواند عمل مجرمانه خود را انجام دهد و اگر دسترسي به اين خودرو آسان نباشد، مطمئنا عمليات اين مجرم ابتر مي‌ماند.

خالقي‌فر با اشاره به اقدامات تاميني پليس در راستاي كشف سرقت گفت: پليس آگاهي براساس تحقيقات نقاط قوت و ضعف سازمان‌ها خود و ديگر نهادهاي موثر در كاهش سرقت را مشخص كرده است و به آنان اعلام كرده‌ايم كه اگر اين اقدامات را مدنظر بگيرند، عمليات سارقان ابتر مي‌ماند.

وي با بيان اينكه برخي از كارخانه‌هاي سازنده خودرو همراهي خوبي با پليس داشته‌اند، گفت: متاسفانه برخي خودروسازان، جنبه اقتصادي توليد خودرو را در نظر گرفته و به آن به عنوان يك بنگاه اقتصادي محض توجه مي‌كنند و آثاري كه مي‌تواند جنبه تخريبي در امنيت جامعه داشته باشد را يا به فراموشي سپردند يا در حاشيه قرار مي‌دهند.

معاون مبارزه با سرقت پليس آگاهي ناجا با بيان اينكه پرايد از لحاظ آماري بيشترين ميزان سرقت خودرو را به خود اختصاص داده است، گفت: نبايد تصور كنيم كه ضريب امنيت پرايد نسبت به ساير خودروها ضعيف‌تر است و بالا بودن ميزان توليد و اقبال عمومي مردم نيز در افزايش آمار سرقت اين خودرو موثر است.

به گفته وي سرقت وسايط نقليه و لوازم داخلي آن ۵۲ درصد از سرقت‌ها را به خود اختصاص داده است.

معاون مبارزه با سرقت پليس آگاهي ناجا با بيان اينكه خودروسازان هنوز هم براي ارتقاء ضريب امنيت خودروهاي خود مي‌توانند فعاليت كنند در پاسخ به سوالي در مورد ميزان امنيت خودروهاي خارجي در بحث سرقت با بيان اينكه بالا بودن ميزان امنيت خودروهاي خارجي نسبت به خودروهاي داخلي را تاييد نمي‌كنم گفت: خوردوهاي داخلي نيز از امنيت خوبي برخوردار هستند اما نمي‌توان ميزان امنيت اين دو را به لحاظ تعداد خودروهاي وارداتي و حجم خودروهاي داخلي مقايسه كرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تبسم

      دزده اگه دزد بود، x6 و پانامرا ميدزديد، نه پرايد رو كه مال يه قشر متوسطه !
      بدبختى اينه كه هر چى سنگه ، مال پاى لنگه!

    • roya

      جاناسخن از زبان ما میگویی!!

    • فرزین

      خب معلومه واسه چی! ارزونترین و فراوونترین ماشین تو خیابونا پرایده دیگه!
      چقدر فکر می کنن باهوشن!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج