اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۹۲۰۹۳
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

خشن‌ترین استان کشور معرفی شد

در ۱۱ ماه سال ۹۳، تعداد ۵۵۰ هزار و ۷۸۳ نفر به علت نزاع به پزشکی قانونی مراجعه کرده‌اند که در این میان استان تهران با ثبت ۹۹ هزار و ۱۲۶ مورد در این زمینه رکورددار محسوب می‌شود.

خبرگزاری فارس: در ۱۱ ماه سال ۹۳، تعداد ۵۵۰ هزار و ۷۸۳ نفر به علت نزاع به پزشکی قانونی مراجعه کرده‌اند که در این میان استان تهران با ثبت ۹۹ هزار و ۱۲۶ مورد در این زمینه رکورددار محسوب می‌شود.

بر اساس آماری که از سوی پزشکی قانونی در اختیار خبرنگار فارس قرار گرفته است، مشخص شد که در ۱۱ ماه سال ۹۳، تعداد ۵۵۰ هزار و ۷۸۳ نفر به علت نزاع به پزشکی قانونی مراجعه کرده‌اند.

از میان این افراد ۱۶۹ هزار و ۹۰۱ نفر را زنان و ۳۸۰ هزار و ۸۸۲ نفر را مردان تشکیل می‌دهند.

مطابق این آمار تهران با ثبت ۹۹ هزار و ۱۲۶ نفر رکورددار ثبت نزاع در کشور محسوب می‌شود. در حالی که ۳۳ هزار و ۶۹۶ نفر این افراد را زنان تشکیل می‌دهند.

کم نزاع‌ترین استان کشور در این مدت خراسان رضوی بوده که تنها ۲ هزار و ۹۲۱ مورد نزاع در آن به ثبت رسیده است.

بعد از استان تهران، خراسان رضوی با ۴۶ هزار و ۲۲۴ مورد، اصفهان با ۳۸ هزار و ۷۹۱ مورد و آذربایجان شرقی با ۳۲ هزار و ۴۸۴ مورد نزاع خشن‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شوند.

نکته جالب در خصوص آمار نزاع در تهران این است که در حالیکه آمار کل کشور با کاهش ۲.۲ درصدی همراه بوده است اما نزاع در تهران ۱.۳ درصد رشد داشته است.

بیشترین افزایش نزاع در کشور مربوط به استان کرمان با ۵.۴ درصد رشد و بیشترین کاهش نیز مربوط به استان خراسان رضوی با ۱۱.۶ درصد کاهش می‌شود.

سال ۹۲ تعداد ۵۶۳ هزار و ۴۷ نفر در مجموع به علت نزاع به پزشکی قانونی مراجعه کرده بودند که از این میان ۱۷۱ هزار و ۳۶۰ نفر را زنان تشکیل می‌دادند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج