۱۹۲۳۸۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

توضیح وزیر درباره تفحص از خودروسازان

امروز سه شنبه (۱۸ فروردین ماه) نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت هم به کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌رود تا به سوال ۵ عضو این کمیسیون پاسخ دهد.

خبرگزاری تسنیم: در اولین هفته فعالیت مجلس شورای اسلامی پس از تعطیلات نوروزی تعدادی از وزاری اقتصادی دولت برای پاسخ‌گویی به سوالات برخی از نمایندگان در کمیسیون های مختلف حاضر می‌شوند.

در این میان امروز سه شنبه (۱۸ فروردین ماه) محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت هم به کمیسیون صنایع می‌رود تا به ۵ نفر از اعضای این کمیسیون پاسخ دهد.

آقایان علیرضا سلیمی نماینده محلات و دلیجان، مؤید حسینی‌صدر نماینده خوی و چایپاره، علی ایرانپور نماینده مبارکه، محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان و راور و مهدی عیسی‌زاده نماینده میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب قرار است سوالات خود را مطرح کنند.

مؤید حسینی‌صدر نماینده خوی و چایپاره در همین زمینه به تسنیم گفت: در حال حاضر منابع حاصل از دریافت حقوق معادن در مناطق معدنی استفاده نمی‌شود که بنده به همراه تعداد دیگری از نمایندگان خوستار رسیدگی این موضوع توسط وزیر صنعت هستیم. چراکه باید منابع این حقوق برای توسعه مناطق معدنی به کار گرفته شود.

البته براساس اخبار رسیده علاوه بر این موضوع نعمت زاده قرار است در مورد اقدامات این وزارتخانه در گزارش تحقیق و تفحص از خودروسازان نیز توضیحاتی را ارائه کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج