اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۹۲۵۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

۵۰۰ سکه طلا جریمه بدقولی مرد

بدقولی‌های شوهرم مرا به خود واداشته و من تصمیم گرفته‌ام که مهریه‌ام که ۵۰۰ سکه طلا است را از او درخواست کنم.

جهان نیوز: زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست مهریه خود را به قاضی شعبه ۲۴۵ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این زن در حضور قاضی این شعبه با بیان اینکه حدود ۵ سال از زندگی مشترک‌مان می‌گذرد، اظهار داشت: شوهرم دائم بدقولی کرده و به وعده‌هایی که می‌دهد، عمل نمی‌کند.

وی ادامه داد: شوهرم به طور مثال وعده می‌دهد که در زمانی مشخص به من ۳ میلیون تومان پول نقد بپردازد ولی زمان انجام آن، حرف را عوض کرده و بدقولی می‌کند.

زن بار دیگر در حضور قاضی با اشاره به اینکه یک فرزند داریم، گفت: بدقولی‌های شوهرم مرا به خود واداشته و من تصمیم گرفته‌ام که مهریه‌ام که ۵۰۰ سکه طلا است را از او درخواست کنم.

وی با بیان اینکه وضع مالی شوهرم بسیار خوب است، افزود: از بدقولی‌های شوهرم خسته شده و برای اینکه او را تنبیه کنم، بهترین راه را درخواست مهریه‌ام دانستم.

زن بیان کرد: نمی‌دانم چرا شوهرم وعده‌هایی که می‌دهد را نمی‌تواند عملی کند؛ در واقع او بدقول بوده و وعده‌هایش دروغین است.

وی عنوان کرد: قصد جدایی از شوهرم را ندارم بلکه تنها حقم را از شوهرم که بسیار بدقول بوده و این موضوع مرا عذاب داده خواهانم و به هیچ وجه به موضوع دیگری نمی‌اندیشم.

دلیلی برای ارائه درخواست مهریه همسرم نمی‌بینم

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینکه همسرم نباید به این میزان پرتوقع باشد،‌ اظهار داشت: می‌توانم مهریه همسرم را به صورت کامل بپردازم ولی دلیلی برای ارائه دادخواست مهریه از سوی او نمی‌بینم.

وی افزود: همسرم جریمه خوبی برای من انتخاب نکرده است چون نباید زندگی‌مان را به این شکل خراب کند؛ در واقع درخواست مهریه از سوی او کینه‌ای در دل من ایجاد می‌کند.

قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات طرفین (زن و مرد)، آن دو را به مصالحه و مراوده دعوت کرد و مرد را محکوم به پرداخت مهریه زن کرده و جلسه را خاتمه داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امان از دست اینجور زنا.البته مرد هم نباید بد قول باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج