۱۹۳۷۷
۵۰۳۹
۵۰۳۹
پ

۵۰۰ کیلومتر دیگر تا خط پایان

شناگر ایرانی رکورد گینس را شکست

امدادگر و شناگر ایرانی پس از پیمودن ۷۹۰ کیلومتر در طول خلیج فارس تا کنون رکورد گینس را شکسته و ۵۰۰ کیلومتر دیگر به خط پایان می‌رسد.

مهر: سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: امدادگر و شناگر ایرانی پس از پیمودن ۷۹۰ کیلومتر در طول خلیج فارس تا کنون رکورد گینس را شکسته و ۵۰۰ کیلومتر دیگر به خط پایان می‌رسد.

حسین درخشان اعلام کرد: محمد حسین کبادی امدادگر و شناگر ایرانی که با شعار صلح و نوع دوستی در طرح ملی شنای طول خلیج فارس شرکت کرده تا روز شصت و هشتم ۷۹۰ کیلومتر از مسافت هزار و ۳۰۰ کیلومتری طول خلیج فارس را طی کرده است.

شناگر ایرانی رکورد گینس را شکست

وی افزود: در این پروژه که گروه ۲۵ نفره متشکل از گروههای فنی، پشتیبانی و گروه پزشکی، کبادی را همراهی می کنند مستندات کامل روند اجرای این طرح از ابتدا تا انتها برای ثبت در کتاب رکوردهای جهانی گینس آماده شده که پس از اتمام به دفتر گینس ارسال می شود.

شناگر ایرانی رکورد گینس را شکست

طرح شنای طول خلیج فارس از تنگه هرمز آغاز می شود و تا محدوده اروند کنار و بندر امام خمینی به عنوان نقطه پایانی ادامه دارد.

اجرای این طرح با توجه به تغییرهای محیطی از جمله شرایط جوی و دریایی و امکانات در خوشبینانه ترین حالت ۸۰ روز و در نهایت تا ۱۲۰ روز (میانگین ۱۰۰ روز) قابلیت اجرایی دارد.

همچنین تا امروز کبادی با شنا و عبور از جزیره هرمز، جنگلهای حرا، اسکله باسعیدو، بندر گنگ و لنگه، بندر آفتاب و اسکله جواد الائمه ( ع )، بندر پارسیان ' گاو خونی" و منطقه ویژه انرژی پارس "عسلویه" ، بندرهای سیراف، کنگان، دیر، خورخان، لاور، شهید جلالی بوشهر، ریگ و گناوه به شنای خود به سمت استان خوزستان و تا کنار اروند کنار ادامه می دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج