۱۹۴۲۰۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کیمیایی: استقلالیِ مکتب ناصرخان هستیم

در هفته اخیر بار دیگر فضای مجازی شاهد صف آرایی موافقان و مخالفان کی روش بود. این بار مجادله مستقیم هوتن قلعه نویی پسر سرمربی استقلال با پولاد کیمیایی بازیگر سینما و تلویزیون در اینستاگرام نگاه ها را به خود جلب کرد.

کیمیایی: استقلالیِ مکتب ناصرخان هستیم





هفته نامه تماشاگران امروز: در هفته اخیر بار دیگر فضای مجازی شاهد صف آرایی موافقان و مخالفان کی روش بود. این بار مجادله مستقیم هوتن قلعه نویی پسر سرمربی استقلال با پولاد کیمیایی بازیگر سینما و تلویزیون در اینستاگرام نگاه ها را به خود جلب کرد. ماجرا از وقتی شروع شد که پولاد کیمیایی فرزند کارگردان کهنه کار سینمای ایران در حمایت از سرمربی تیم ملی نوشت: «تا کی باید سکوت کنیم و ببینیم برای پرکردن جیبشون از حق مردم می گذرند. بعضی ها فقط شناسنامشون ایرانیه ولی کی روش از اونا ایرانی تر بود.

حسادت مربی های ایرانی این مرد را فراری داد تا فوتبال ما رو مثل خودشون کوچک نگه دارند. چون با وجود مردی مثل کی روش اونا خیلی کوچک میموندند... شاید حالا قلعه نویی ها احساس بزرگی کنند ولی خودشونو کوچک تر کردند.» بعد از انتشار این متن هوتن قلعه نویی در صفحه شخصی خود خطاب به پولاد نوشت: «هیچی نمی تونم بهت بگم. از همین متنی که نوشتی معلومه از فوتبال هیچی نمی فهمی... دوما قلعه نویی نه و امیر خان قلعه نویی.» با پاتک هوتن قلعه نویی، دعوا بالا گرفت و فالوئرهای این دو نفر به شکلی توهین آمیز به مقابله با هم پرداختند و هنوز هم این ماجرا ادامه دارد.

کیمیایی: استقلالیِ مکتب ناصرخان هستیم

پولاد کیمیایی که خودش یکی از هنرمندان استقلالی شناخته می شود می گوید: «من از ابتدا با این آقای قلعه نویی نوجوان کاری نداشتم چون نه از نظر سنی و نه از ابعاد دیگر اندازه من نیستند. اگر قرار باشد جواب هر منتقدی را ما با توهین بدهیم چطور می توانیم ادعای فرهنگ داشته باشیم. اگر این طور بود من هم باید در عالم سینما هرکس از پدرم انتقاد داشت به او توهین می کردم.»

او با اشاره به اهمیت پیروزی های تیم ملی فوتبال ادامه داد: همه مردم ما فوتبال را دوست دارند و همانطور که تفاهم هسته ای را جشن می گیرند از موفقیت تیم ملی هم خوشنود می شوند. کاملا مشخص است که تیم کی روش با نظم و برنامه بازی می کند. این حاشیه ها به فوتبال ملی ما ضربه می زند. ضمن اینکه هر مربی دیگری جایگزین کی روش شود به شدت تحت فشار خواهدبود بنابراین تغییر او در شرایط فعلی اصلا به صلاح نیست. نظر من هم تنها معطوف به امیر قلعه نویی نیست من گفتم قلعه نویی ها. یعنی گروهی از مربیان داخلی که دائم در ضدیت با سرمربی تیم ملی فعالیت می کنند.»

او در پایان نظر خود را در مورد وضعیت فعلی باشگاه استقلال اینطور شرح می دهد: «به نظر من این تیم استقلال اصلا جالب نیست. ما استقلالی ها انتظار داریم در سطح آسیا کسب افتخار کنیم و یک ستاره به پیراهنمان اضافه شود. من سال هاست استقلالی هستم. اما استقلال با مکتب ناصرخان. باشگاهی که برای مسائل فرهنگی ارزش قائل بود و الگوی رفتاری مناسب به جامعه ارائه می داد. شما اگر پای درددل بازیکنانی که در سال های اخیر از استقلال جدا شدند بشینید می بینید آن ها نه به خاطر مسائل مالی بلکه به علت ارزش های اخلاقی و حرمت ها از این تیم جدا شدند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج