جاباما
۱۹۵۴۶۴
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

آیت الله هاشمی جواب هجمه های اخیر را داد

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در پاسخ به نگرانی یکی از سرداران در خصوص موج جدید هجمه رسانه‌ای علیه ایشان، گفت: نگران این هجمه نیستم و همه‌ی این حرف‌ها را سابق نیز گفته بودم، اما جریان‌های افراطی در این شرایط احساس نگرانی بیشتری می‌کنند.

پایگاه خبری انتخاب: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پیش از ظهر دیروز در دیدار جمعی از سرداران و فرماندهان سابق کمیته‌های انقلاب اسلامی و نیروهای انتظامی، شکست‌های متوالی ارتش تا بن دندان مسلح صهیونیست‌ها از حزب‌الله لبنان را درس تجربی حاکمان عربستان سعودی درخصوص حمله‌ی به یمن دانست و گفت: اگر عربستان بخواهد به اشتباهاتش ادامه دهد، مثل دست و پا زدن‌های یک انسان در حال غرق شدن در یک باتلاق است که هر چه تلاش می‌کند، گرفتارتر می‌شود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأسف بار خواندن اوضاع کشورهای اسلامی در عراق، پاکستان، افغانستان، سوریه، یمن، عربستان، بحرین، مصر و لیبی، گفت: در حالی که منطقه درگیر اختلافات داخلی و کشت وکشتارهای انتحاری است، اخیراً وجود گروه‌های تروریستی و حمله کشورها به همدیگر نیز به مجموعه نگرانی‌های دلسوزان دنیای اسلام اضافه شده است.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یمنی‌ها را مردمی صبور، زحمت‌کش، باهوش و متصلّب به اعتقادات مذهبی و دارای حسّ وطن دوستی بسیار بالایی دانست و گفت: هر متجاوز به سرزمین یمن وقتی عواقب اشغالگری خود را ببیند، پشیمان می‌شود.

ایشان با تأکید بر این نکته که عربستان با بمباران‌های هوایی نمی‌تواند به اهدافش برسد، گفت: بهترین راه برای حل مناقشات، مذاکرات سیاسی است و هر روزی که این مذاکرات به عقب بیفتد گناهش متوجه کسانی است که کارشکنی می‌کنند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در بخش دیگری از سخنان خویش و در پاسخ به نگرانی یکی از سرداران در خصوص موج جدید هجمه رسانه‌ای علیه ایشان، گفت: نگران این هجمه نیستم و همه‌ی این حرف‌ها را سابق نیز گفته بودم، اما جریان‌های افراطی در این شرایط احساس نگرانی بیشتری می‌کنند.

ایشان به اقدام توهین‌آمیز گروهی که چند سال قبل در حرم امام(ره) مانع سخنرانی آیت الله حاج سید حسن آقاخمینی شده بودند، اشاره کرد و گفت: همین گروه، پیاده نظام دلواپسان امروزند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در بخش دیگری از سخنانشان با تقدیر از زحماتی که سرداران و فرماندهان و نیروهای کمیته انقلاب اسلامی در سال‌های اول برای تعمیق امنیت در کشور، کشیده‌اند، گفت: در اوج توطئه‌های تجزیه‌طلبانه و شورش‌های کور، حضور خالصانه جوانان در کمیته‌های انقلاب اسلامی و بعدها در سپاه پاسداران نگذاشت دشمنان به اهداف خود برسند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان خاطراتی از روزهای اول پیروزی انقلاب، گفت: جوانان انقلابی با علاقه و اشتیاق مسائل را پیگیری و امنیت را در سراسر کشور برقرار و پایدار کردند.

در آغاز این دیدار چند تن از سرداران و فرماندهان سابق کمیته‌های انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی با بیان دیدگاه‌های خویش در خصوص مسائل سیاسی داخلی و خارجی، نسبت به آغاز هجمه جدید علیه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز نگرانی کردند.

در پایان این دیدار نیز دکتر جورکش، پایان‌نامه تحصیلی خود با عنوان «توسعه اقتصادی و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران، اقدامات ۱۳۶۸ - ۱۳۷۶» را به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هدیه داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      احنت آقای هاشمی دوستت داریم

    • بدون نام

      هاشمی با تندروها هرگز در یک خط قرار نمیگیرد. ایشان بیدی نیست که با این بادها بلرزد .

    • بدون نام

      همین گروه، پیاده نظام دلواپسان امروزند.

      پیاده نظام دیگه خیلیه

    • مهدی

      خدا تندروان ، دروغگو را لعنت کناد ! هاشمی چشم و دل مردم است خدایش حافظ ایشان باد!

    • بدون نام

      مردم هاشمی را خیلی قبول دارند.

    • شكري

      نظرم را منعكس نكرديد انتظار ديكري از شما نيست اكر راست ميكويد منعكس كنيد

    • فرح حاجيوندي

      واقعاً مگر شما از آقاي هاشمي !؟ اگر منصف هستيد هر كس هم عليه ايشان مي نويسه منتشر كنيد . نترسيد اگر ايشان اينقدر طرفدار داره چرا نگرانيد!!؟ آقاي هاشمي متاسفانه خاطرات تلخي از خودشون سال 84 و 88 باقي گذاشتند كه هرگز از خاطره ها نخواهد رفت حالا شما فقط طرفداريها را بنويس .خدا جاي حق نشسته

    • نمکو

      درود بر هاشمی

    • عباس

      حق میگه هاشمی

    • بدون نام

      درود بر هاشمی .هاشمی پاینده باد.مردم این ایت الله را خیلی دوست دارند.حق می گه

    • نصرت رضی رامیانی

      سلام هر کس خودش باید حریم خودش را نگه دارد. آقای هاشمی گاهی مطالبی می گوید که در شأن ایشان نیست! سید حسن خمینی عزیز است، با سواد است، اما اطلاق عنوان علامه بر او جای سؤال دارد! اگر قرار باشد چنین عناوینی به این راحتی داده شود، واقعا اهل علم احساس بدی خواهند داشت. یا نقل قول از مرحومین بدون سند مکتوب در جهت تقویت خود و در کنارش تخریب دیگران. هاشمی بزرگ است، دیگر باید پدری کند نه که مانند یک جوان بی تجربه هر جا و هر وقت، هر چه بالبداهه به ذهنش آمد بگوید!

    • سهند

      هاشمی زنده باد اما در زمان کمیته ها ظلم های بسیاری در حق مردم شده چرا انها را پاسخ نمیدهید.در ضمن چرا سخنان ده سال قبل ایشان با حالا انقدر فرق کرده نکند توبه کردند. نه جانم مردم حافظه تاریخی هم دارند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج