۱۹۸۰۴۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تدارک ویژه عمو پورنگ برای ۷۵ سالگی رادیو

رادیو ایران امسال برای ۷۵ سالگی رادیو ویژه‌برنامه‌های شادی را تدارک دیده است که بخشی از آنها با حضور هنرمندان پیشکسوت رادیو همراه است.

خبرگزاری ایسنا: رادیو ایران امسال برای ۷۵ سالگی رادیو ویژه‌برنامه‌های شادی را تدارک دیده است که بخشی از آنها با حضور هنرمندان پیشکسوت رادیو همراه است.

«جشن رادیو» عنوان یکی از ویژه‌برنامه‌های رادیو ایران برای روز تولد رادیوست که با اجرای داریوش فرضیایی - عمو پورنگ - همراه است. در این جشن بسیاری از تهیه‌کننده‌های با سابقه رادیو همراه با مدیر رادیو ایران دور هم در استودیوی پخش این شبکه رادیویی جمع می شوند و کیک تولد رادیو را برش می‌زنند.

محمد اسماعیل‌پور - تهیه کننده «جشن رادیو» اعلام کرده است که هنرمندانی چون جمشید مشایخی، ثریا قاسمی، داریوش فرضیایی، نادره گلچین و همچنین تعدادی از تهیه‌کننده‌های باسابقه رادیو چون ایرج برخوردار، جواد مانی، مریم نشیبا، عذرا وکیلی و محمد امام جمعه - گزارشگر باسابقه رادیو - در این برنامه ویژه حضور دارند.

این تهیه‌کننده همچنین گفت: پخش قسمت‌هایی از برنامه «صبح جمعه باشما»، مسابقه تلفنی، موسیقی و آیتم رادیو در جبهه از دیگر بخش‌های این جشن رادیویی است.

«جشن رادیو» ۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ با گویندگی فاطمه آل عباس و سعیده سلطانی و گزارشگری گیتی محمدی، مهدیه پهلوانی و مهران حبیبی از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

«کوی نشاط» از دیگر ویژه برنامه‌های رادیو ایران است که یادی از قدیمی‌های رادیو می‌کند.

امیر عباس اشرف - مسوول دفتر برنامه‌های طنز رادیو ایران - با اشاره به سالروز تاسیس رادیو در ۴ اردیبهشت ۱۳۱۹ توضیح داد: در برنامه این هفته‌ی «کوی نشاط» بخشی از آن به گونه‌ای طراحی شد که شامل یادی از قدیمی‌های رادیو و پخش نمایش طنزی با صدای مرحوم مهین دیهیم، مرحوم منوچهر نوذری و پرویز ربیعی و یادی از صدای قدیمی تورج نصر بازیگر حال حاضر «کوی نشاط» است.

وی سپس با اشاره به نمایش‌های طنز این برنامه اعلام کرد: «پلاتوی شب آرزوها»، نمایش های «تحویل خودرو به جاسم»، «موتور سواری کرایه‌ای وصال»، «آلن سلون»، «مهد کودک با قصه چوپان دروغگو»، «تعدیل نیروی اداره آقای شهروندی» و ... از دیگر بخش‌های «کوی نشاط» است.

او ادامه داد : در روز تولد رادیو ترانه‌های «اتول یا گاری» با صدای مهدی امین لاری، «جنس قلابی اتو ننداز» با صدای رامین جواد پور و اردشیر منظم پخش می‌شود.

«کوی نشاط» محصول دفتر طنز رادیو ایران است که به تهیه‌کنندگی امیر عباس اشرف، کارگردانی محمود صابری تهیه شده است.

در سالروز رادیو، عوامل برنامه «جیم مثل جامعه» از عبدالوهاب شهیدی - خواننده «گلهای رنگارنگ» در منزلش عیادت می‌کنند.

محمد بخشایش - تهیه‌کننده ویژه برنامه «سالروز رادیو» گفت: عبدالوهاب شهیدی - خواننده در سبک سنتی ایرانی، آهنگ ساز، استاد آواز و نوازندهٔ عود - با برنامه «گل‌ها» فعالیت خود را در رادیو آغاز کرد. وقتی متوجه شدیم که این استاد موسیقی در بستر بیماری هستند برای همین در سالروز رادیو تصمیم گرفتیم از وی عیادت کنیم.

این تهیه‌کننده گفت وگوی ویژه با رضا سجادی - اولین گوینده مرد رادیو -،گفت‌وگو با محمود کریمی - راوی دفاع مقدس در رادیو - را از دیگر بخش‌های این برنامه زنده اعلام کرد و افزود: در همین روز مصاحبه‌ای پخش نشده از استاد بنان که متعلق به جشن تولد ۳۰ سالگی رادیو بوده، پخش می‌شود.

«جیم مثل جامعه» ویژه برنامه روز رادیوست که با گویندگی فاطمه نیرومند و علیرضا جاویدنیا و گزارشگری سمیه رنجکش و الهه دهقان روز جمعه - ۴ اردیبهشت - از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ و۳۰ دقیقه از آنتن رادیو ایران پخش می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج