adexo3
۱۹۸۰۸۲
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

رسیدگی به پرونده تنبیه بدنی دانش‌آموز دختر

معاون استاندار همدان با اعلام اینکه با آموزگار خاطی به شدت برخورد می‌شود، گفت: پرونده تنبیه بدنی دانش‌آموز دختر روستای قره‌رود در حال رسیدگی است.

خبرگزاری تسنیم: محمدابراهیم الهی تبار درباره تنبیه بدنی دانش‌آموز دختر روستای قره رود اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش استان همدان به موقع در این مورد ورود پیدا کرده و معلم خاطی را تعلیق کرده است.

وی با اشاره به اینکه روند رسیدگی به پرونده تنبیه بدنی ادامه دارد، افزود: مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از دانش‌آموز عیادت کرده و از آخرین وضعیت این دانش‌آموز مطلع شد.

الهی تبار بیان کرد: بحثی درباره مشکلات جسمانی دانش‌آموز مطرح بود که دانش‌آموز دچار مقداری تشنج بوده و می‌گویند که این دانش‌آموز دختر دچار عارضه قبلی بوده است.

وی با اعلام اینکه پرونده معلم خاطی در حال رسیدگی است ولی این آموزگار منکر این اتفاق شده است، عنوان کرد: افکار عمومی نسبت به این مسائل حساس بوده و آن را پیگیری می‌کند و از این رو در صورت اثبات تنبیه بدنی با فرد خاطی برخورد جدی صورت می‎گیرد.

روز آخر فروردین ماه امسال خبری به نقل از مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان مبنی بر تنبیه بدنی یکی از دانش‌آموزان دختر روستای قره رود استان همدان روی خروجی یکی از منابع خبری کشور قرار گرفت.

پس از انتشار این خبر، شاهد حساس شدن افکار عمومی نسبت به مسئله تنبیه دانش‌آموز دختر روستای قره رود بودیم چراکه تنبیه این دانش‌آموز به گونه‌ای بوده که کار وی به بیمارستان کشیده شده و پس از چند روز بستری شدن مرخص شده است. با گذشت چند روز از این اتفاق مردم و افکار عمومی از مسئولان استان و اداره کل آموزش و پرورش استان همدان انتظار دارند که با فرد خاطی برخورد جدی داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امید

      باز شما گیر دادین به قشر مظلوم جامعه!!!

      پاسخ ها

      • سجاد

        عزیزم معلمه مریض بوده.مریض.بفهم

        یکم بشین با خودت فکر کن.چیزیت نمیشه به خدا

    • زهرا

      از بس دانش اموزان بی ادب شدن باید تنبیه بشن ولی متاسفانه شده دانش اموز سالاری.معلم اجازه نداره یک تو به دانش اموزش بگه

    • بدون نام

      معلم اهل تنبیه کردن نیست چرا که با چندر غاز حقوق نای حرکت کردن نداره چه برسه به تنبیه یک دانش آموز معصوم این خبرها هم برای فریب افکار عمومی است که مطالبات به حق فرهنگیان را تحت الشعاع قرار بدن .

      پاسخ ها

      • امید

        افکار عمومی - معلمان

    • بدون نام

      دم معلم گرم
      البته شایدم حق نداشته

    • بدون نام

      لطفا به جای اشاعه اخبار مشکوک, درباره معیشت فرهنگیان که از فشار های اقتصادی به جای مطالعه وبه روزرسانی علم خود به هزارویک شغل دیگر روی آورده اند خبر بنویسید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج