۱۹۸۱۶
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

نادر و سیمین به تلویزیون می آیند؟

پخش فیلم تحسین شده و جهانی «جدایی نادر از سیمین» از تلویزیون در هاله ای از ابهام قرار دارد و همه چیز منوط به بازگشت اصغر فرهادی به ایران است

نادر و سیمین به تلویزیون می آیند؟

هفت صبح : پخش فیلم تحسین شده و جهانی «جدایی نادر از سیمین» از تلویزیون در هاله ای از ابهام قرار دارد و همه چیز منوط به بازگشت اصغر فرهادی به ایران است.

این روزها دریافت اسکار بهترین فیلم خارجی زبان برای «جدایی نادر از سیمین» همچنان خبر داغ مجامع مختلف است. خبری که البته با بی مهری تلویزیون رو به رو شد و این شائبه به وجود آمد که در این رسانه کسی از این موفقیت خرسند نیست اما حالا خبر می رسد که تلویزیون قصد دارد فیلم «جدایی نادر از سیمین» اصغر فرهادی را در ایام عید از شبکه یک سیما پخش کند.

باتوجه به سکوت خبری که تلویزیون درباره جایزه اسکار این فیلم داشت، این حرکت جالبی بوده که با گذشت یک سال از اکران عمومی این فیلم در سینماها، سالگرد پخش آن در تلویزیون اتفاق می افتد اما موضوع به همین سادگی ها هم نیست و خبر خبرگزاری فارس مبنی بر پخش فیلم «جدایی نادر از سیمین» با اما و اگرهایی رو به رو شده است.

ایسنا بعد از انتشار این خبر، با مجری طرح این فیلم گفت و گوی کوتاهی انجام داده که او در این گفت و گو پخش این فیلم را منتفی اعلام کرده و گفته:«مالک فیلم بانک «پاسارگاد» است که این فیلم را تاکنون نفروخته و از آنجا که مسوولیت مالی این فیلم برعهده آنهاست، اگر قرار باشد فیلم به تلویزیون فروخته شود باید بانک در جریان قرار بگیرد که هنوز چنین اتفاقی نیفتاده است!»

نادر و سیمین به تلویزیون می آیند؟

اما مشکلات پخش فیلم از تلویزیون به همین جا ختم نمی شود، چراکه باتوجه به پیگیری های خبرنگار ایسنا، هنوز از سوی تلویزیون هم مذاکره ای برای خرید فیلم انجام نشده است. براساس گزارش ایسنا، ساخته تحسین شده اصغر فرهادی تاکنون توسط اداره کل تامین برنامه صدا و سیما هم خریداری نشده و هرگونه مذاکره ای درخصوص خرید و پخش این فیلم از تلویزیون منوط به بازگشت اصغر فرهادی به ایران است، البته آغاز مذاکره این اداره کل با فرهادی هم منوط به دریافت مجوز از معاونت سینماست.

باوجود همه این اما و اگرها پخش «جدایی نادر از سیمین» در هاله ای از ابهام قرار دارد. بی شک «جدایی نادر از سیمین» در صورت پخش از تلویزیون عنوان پرمخاطب ترین برنامه تلویزیون در تعطیلات نوروز را از آن خود خواهد کرد.

این فیلم که در ایران عنوان دومین فیلم پرفروش سال ۹۰ را به خود اختصاص داد، در عرصه رسانه هم توانست رکورد فروش و تیراژ را بشکند. البته اصغر فرهادی از همان ابتدایی که جایزه خرس برلین را در دست گرفت تا اسکار، همواره جایزه هایش را با تمام وجود به مردم ایران تقدیم کرده است. مردمی که شاید در نقاط دورافتاده این کشور بوده و هنوز موفق به دیدن این فیلم نشده باشند.

کارگردانی که دلش برای هموطنانش می تپد، قطعا برای پخش اثر خود از تلویزیون و اینکه در همه جای این کشور به تماشای آن بنشینند، تعامل خوبی با تلویزیون برقرار خواهد کرد. باید دید تلویزیون هم راه تعامل را باز نگه می دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هادی

      شبکه سیک سیما دقیقاً کدوم شبکه میشه؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج