adexo3
۱۹۸۷۰
۱ نظر
۵۰۱۷
۱ نظر
۵۰۱۷
پ

لحظه تحويل سال ۹۱ با این مجریان در تلویزیون

برنامه‌هاي ويژه تحويل سال تلويزيون همپاي ساير توليدات مناسبتي، حالا ديگر بدل به يك كورس رقابت جذاب و پر تب‌وتاب براي شبكه‌هاي مختلف و مردم شده‌اند.

سینما نگار: برنامه‌هاي ويژه تحويل سال تلويزيون همپاي ساير توليدات مناسبتي، حالا ديگر بدل به يك كورس رقابت جذاب و پر تب‌وتاب براي شبكه‌هاي مختلف و مردم شده‌اند.

هر شبكه بنابه خلاقيت‌هاي مديران و برنامه‌سازانش و برنامه‌ريزي‌هاي روزهاي پيش از نوروز، به جلب مخاطبان گسترده‌اي مي‌انديشد كه پاي سفره هفت سين،‌ آغاز سال جديد را به انتظار نشسته‌اند.

امسال، اما نكته جالب درباره برنامه‌هاي تحويل سال جديد شبكه‌ها، هشدارها و موضعگيري‌هاي سختگيرانه مقام‌هاي مسؤول در رسانه ملي پيرامون عدم پرداخت مبالغ كلان به مهمانان اين ويژه برنامه‌هاست.

مدير شبكه يك خطاب به هنرمنداني كه دستمزد بالا براي حضور در اين ويژه برنامه‌ها طلب مي‌كنند از عبارت «از اين خبرها نيست» استفاده مي‌كند و يكي از تهيه‌كنندگان ويژه برنامه سال تحويل شبكه تهران، بودجه‌ اين شبكه را محدودتر از آن مي‌داندكه تن به پرداخت رقم‌هاي كلان دهد.

تمام شبكه‌ها به جز شبكه چهار مجريان و تعدادي ازمهمانان برنامه‌هاي تحويل سال خود را انتخاب كرده‌اند و امور توليد در جريان است.

به ويژه كه زمان تحويل سال ۹۱ ، ساعت ۸:۴۴ دقيقه صبح است و برنامه هاي ويژه اين زمان،از شب قبل آغاز مي شوند.آنچه مي‌خوانيد، حاصل پيگيري‌هاي ما در اين‌باره و حاوي چند گفت‏وگو با برنامه‌سازان است.

شبكه يك، مثل هميشه!

شبكه يك سيما هرچند به دليل گستره وسيع بينندگانش بيشتر توي چشم است اما،‌ معمولاً ترجيح مي‌دهد در چارچوب قواعد هميشگي تلويزيون حركت كند و چندان اعتقادي به تغيير سياست در مقاطع مهم ندارد. اين شبكه امسال به گفته مدير روابط عمومي شبكه يك از سه مجري در سه دوره زماني بهره مي‌گيرد.

لحظه تحويل سال 91 با این مجریان در تلویزیون

بخش نخست كه اميرحسين مدرس مجري‌ آن خواهد بود، از دوشنبه شب (۲۹ اسفند) آغاز مي‌شود و تا اوايل بامداد ادامه خواهد داشت. پس از او فرزاد جمشيدي روي صندلي اين برنامه مي‌نشيند و سپس يكي از چهره‌هاي بازيگر كه نام او بزودي اعلام مي‌شود، اجرا را تا دقايق تحويل سال در دست مي‌گيرد. الهام حميدي يكي از مهمانان اين برنامه خواهد بود.

شبكه دو؛ عليخاني و شادي‌هاي نوروزي

«من چندان اعتقادي به ماراتن ندارم و فارغ از كل‌كل‌ها و كري‌خواني‌هاي خاص اين مناسبت‌ها بين برنامه‌سازان، هدف اصلي‌ام خوبي حال و خوشحال كردن مردم است. اگرچه من متهم به گرياندن مردم در برنامه«ماه عسل» هستم، اما تمركز امسال من در كنار اجرا و تهيه‌كنندگي همزمان برنامه تحويل سال شبكه دو، در دعوت از مهمانان به‌شيوه‌اي جديد است.

لحظه تحويل سال 91 با این مجریان در تلویزیون

در واقع امسال همه مهمانان برايمان هديه‌اي مي‌آورند كه در معرض تماشاي مخاطبان قرار خواهدگرفت. مهماناني كه نه صرفاً از ميان چهره‌هاي معروف، بلكه آميزه‌اي از اين چهره‌ها و افراد موفق در سال ۹۰ خواهند بود».

اينها را احسان عليخاني، مجري و تهيه‌كننده برنامه تحويل سال شبكه دو به خبرنگار ما مي‌گويد و ادامه مي‌دهد: «نمي‌خواهم شعار دهم، اما واقعاً قصد داريم لحظات تحويل سال ۹۱ را به زماني پر از شور و نشاط و خنده براي بينندگان تبديل كنيم و فكر مي‌كنم دوستان در ساير شبكه‌ها هم بيشتر اين نكته را در اولويت خواهند داشت،‌ ضمن اينكه حتماً براي دعوت از مهمانان دنبال دليل مي‌گرديم».

او همچنين خبر مي‌دهد كه اين برنامه در دو استوديوي مجزا اجرا خواهد شد كه در يكي خودش ميكروفون اجرا را در دست خواهد گرفت و در ديگري شاهد حضور آزاده نامداري خواهيم بود و به تناوب، دوربين بين اين دو در رفت‌وآمد خواهد بود. به گفته عليخاني، طرح دكورها ريخته شده و ساخت آنها بزودي آغاز مي‌شود. با توجه به پرمخاطب و متفاوت بودن ويژه برنامه‌هاي ماه رمضان عليخاني كه با عنوان «ماه عسل» در شبكه سه معرفي مي‌شود،‌ به نظر مي‌رسد برنامه اخير او هم جزو ديدني‌ترين توليدات آخر سال ۹۰ شبكه دو قرار گيرد.

شبكه سه؛ فرزاد حسني غافلگير مي‌كند!

شبكه سه را به علت قطعي بودن حضور فرزاد حسني، پيشاپيش بايد يكي از گزينه‌هاي جذاب درنظر گرفت.

حسني مي‌گويد: «چند سورپرايز خوب و جالب داريم و اغلب مهمانان را هم هماهنگ كرده‌ايم كه ترجيح مي‌دهيم جزئيات را در روزهاي آخر منعكس كنيم. از شب عيد برنامه ما آغاز مي‌شود و تا لحظه تحويل سال ۹۱ ادامه خواهد داشت.

لحظه تحويل سال 91 با این مجریان در تلویزیون

اين روزها هم سرگرم گرفتن استوديو و در تدارك ساخت دكورهاي برنامه هستيم». حسني غافلگيري را عنصر اصلي برنامه خود مي‌داند و اعلام مي‌كند كه ايده‌هاي بكري را پيش‌روي مخاطبان در شبكه سه قرار خواهند داد.

ماجرا زماني جالب‌تر مي‌شود كه بدانيم حسني در كنار اين برنامه، ايام نوروز سريال ساختارشكن «مسير انحرافي» را نيز در مقام يكي از بازيگران اصلي روي آنتن شبكه سه خواهد داشت. حسني در اين سريال نقش مردي به نام «عارف ساتور» را دارد و كساني كه بخش‌هايي از بازي او را در اين سريال ديده‌اند،‌ آن‌را يك اتفاق لذت بخش ودلنشين مي‌دانند.

شبكه تهران؛ حضور مجريان نام‌آشنا

شنيده مي‌شود شبكه تهران قصد دارد از يك بازيگر سرشناس تلويزيون و سينما براي اجراي بخش‌هايي از ويژه‌نامه خود دعوت كند،‌ اما هنوز چيزي قطعي نشده است.

محمدناصر كريمان، مدير گروه فرهنگي و اجتماعي شبكه تهران در اين‌باره به خبرنگار ما توضيح مي‌دهد: « ما معتقديم تمام مجريان شبكه تهران در همه فراز و نشيب‌‌ها همراه اين شبكه بوده و هستند و نبايد حق و سهم آنان را در مناسبت‌هاي خاص و موقعيت‌هاي ويژه اجرا، ناديده گرفت.

بر همين اساس امسال هم در ويژه برنامه تحويل سال، چهره‌هاي نام آشنايي چون محمود شهرياري، كاظم احمدزاده، محمد سلوكي، هومن حاجي عبداللهي و ... سكان اجرا را در دست خواهند گرفت».

كريمان درباره مهمانان اين برنامه مي‌گويد كه هنوز به جمع‌بندي قطعي نرسيده‌ايم و دو تهيه‌كننده (معصومه فرد شاهين و محمدحسين قره‌تپه) در حال تدارك امور اين ويژه برنامه هستند.

با اين وجود طبق شنيده‌ها، حامد كميلي جزو گزينه‌هاي حضور در سمت مجري اين ويژه برنامه است كه «بهترين روز خدا» نام دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sami

      همشون مسخره بودن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج