۱۹۹۳۷۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

خبر خوش در روز معلم،آزادی ۶۶ آموزگار زندانی

مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: ستاد دیه بنا دارد در طرحی ویژه به مناسبت گرامیداشت روز معلم زمینه آزادی ۶۶ معلم زندانی محکوم به جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری را فراهم کند.

خبرآنلاین: مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: ستاد دیه بنا دارد در طرحی ویژه به مناسبت گرامیداشت روز معلم زمینه آزادی ۶۶ معلم زندانی محکوم به جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری را فراهم کند.

سید اسدالله جولایی با اشاره به اینکه همه این افراد در نیمه دوم سال ۹۳ زندانی شده‌اند، گفت: ۶ نفر از این افراد به علت محکومیت مهریه، یک نفر بدلیل محکومیت دیه و بقیه مددجویان به سبب پرونده‌های مالی ناشی از صدور چک و یا ضمانت از افراد در زندان به سر می‌برند.

او با اشاره به اینکه طرح مزبور به زندانیان ۱۹ استان کشور اختصاص می‌یابد گفت: استان‌های ایلام با ۷ زندانی،‌ کهکیلویه‌و بویراحمد و کردستان با ۶ زندانی بیشترین آمار این زندانیان را به خود اختصاص داده‌اند.

جولایی با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد مددجویان سرپرست خانواده هستند، گفت: مبلغ کل بدهی این افراد ۱۱۰ میلیارد و ۱۶۸ میلیون ریال است که با همکاری شکات و طلبکاران و با احتساب آورده خود مددجویان از این مبلغ حدود ۲۴ میلیارد ریال کسر شده و مابقی اعتبار مورد نیاز بیش از ۸۵ میلیارد ریال است.

او این افراد را ورودی نیمه دوم سال ۹۳ اعلام کرد و ادامه داد: تمامی این معلمان متأهل بوده و بیش از ۶۰ درصد آنها صاحب اولاد هستند.

جولایی با اشاره به اینکه همه این زندانیان مرد هستند، گفت: آزادی این فرهنگیان در حبس که میانگین سنی ۲۵ الی ۶۰ سال دارند، بیشتر مربوط به مددجویان مناطق محروم کشوری است

مدیرعامل ستاد دیه کشور از خیرین و نیکوکاران خواست با مراجعه حضوری به ستادهای دیه سراسر کشور یا از محل خودپردازهای این نهاد مردمی و همچنین از طریق حسابهای بانکی ستاد به شماره ۷۴/۷۴ جام بانک ملت شعبه مستقل مرکزی و ۷۷۷۷ بانک تجارت شعبه مرکزی کمک‌های نقدی خود را برای آزادی زندانیان نیازمند واریز کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج